آخرین خبر

کتاب «ابراهیم در سرزمین ممنوعه» به زودی منتشر می‌شود

به گزارش آوای ایرانیان کتاب «ابراهیم در سرزمین ممنوعه» نوشته لیلا مدرس پور به زودی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر می‌شود.

نوجوانی از آن دسته زمان‌هایی است که در آن هر فردی به طور طبیعی از خانواده دور می‌شود تا استقلال و هویت خود را پیدا کند و از طرف دیگر مغز او آماده پذیرش هر چیزی است؛ چراکه نه کودک است و نه بزرگسال، بسیار تحت تأثیر دوستان قرار می‌گیرد. به همین دلیل دوستیابی مسئله‌ای مهم در این دوران است چراکه نقش مؤثری در زندگی فرد دارد. نوجوان باید یاد بگیرد در انتخاب دوست و الگو دقت زیادی داشته باشد چرا که در شکل‌گیری شخصیتش نقش چشم‌گیری دارند.

این کتاب داستانی فانتزی در قالب سفر در زمان است و زندگی پسر نوجوانی به نام ابراهیم را روایت می‌کند که به دلیل داشتن مشکلات جسمی توسط دوستانش تمسخر و طرد می‌شود. او طی اتفاقی با شهید جنابان آشنا می‌شود. ابراهیم اقدام به کارهایی ماجراجویانه می‌کند که منجر به سفرش در زمان و رفتن او به دوران هشت سال دفاع مقدس می‌شود و طی آن با قهرمانانی آشنا می‌شود. او چندین سفر در زمان را تجربه می‌کند و هر بار گره‌ی از سوالات ذهنی‌اش باز می‌شود و طی تجربیاتی که از این سفرها به دست می‌آورد به خودباوری می‌رسد و دیگر زیر بار ظلم نمی‌رود.

پیش از این نیز کتاب «کبوتر کاغذی» با موضوع نامه‌نویسی به امام زمان به‌قلم این نویسنده توسط انتشارات جمکران عرضه شده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کتاب «ابراهیم در سرزمین ممنوعه» به زودی منتشر می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید