آخرین خبر

سرپرست دفتر موسیقی: در جریان پیشنهاد 2 میلیاردی به “نوربخش” نیستم

آوای ایرانیان: طالبی درباره پیشنهاد ۲ میلیاردی به حمید رضا نوربخش برای برگزاری جشنواره موسیقی فجر گفت: من در خصوص این پیشنهاد هیچ اطلاعی ندارم اما قطعا مسیر بودجه جشنواره از طریق انجمن موسیقی تعیین می‌شود.

به گزارش آوای ایرانیان، فرزاد طالبی سرپرست دفتر موسیقی ارشاد روز گذشته با حضور در اجراهای نهمین جشنواره موسیقی جوان در جمع خبرنگاران گفت: من درباره دبیر دوره بعدی جشنواره موسیقی جوان اطلاعی ندارم.

سرپرست دفتر موسیقی در پاسخ به سؤالی درباره روند کند برگزاری جشنواره موسیقی فجر و عدم انتشار فراخوان آن گفت: امیدوارم روند برگزاری موسیقی فجر تسریع شود. جشنواره به خانه موسیقی واگذار نشده است. افراد در حوزه موسیقی جایگاه حقیقی خودشان را دارند و این شخصیت حقیقی اهمیت زیادی دارد. یک نفر هم اکنون به عنوان مدیر جشنواره انتخاب شده که ایشان برگزار کننده جشنواره خواهد بود.

طالبی ادامه داد: ساز و کار اجرایی جشنواره و انتخاب مسئول کمیته‌های مختلف قاعدتا بر عهده مدیر جشنواره است در جشنواره‌هایی که در جهان هم برگزار می‌شود همیشه یک مدیر جشنواره مسئول انجام کارهاست.

وی در خصوص اینکه همیشه مدیر دفتر موسیقی رئیس جشنواره موسیقی فجر بوده است نیز گفت: مدیر دفتر موسیقی عضو شورای سیاست گذاری جشنواره خواهد بود به هر حال سیاست‌های کلان این نکته را برای ما آشکار می‌کند که دفتر موسیقی یا وزارت ارشاد برگزار کننده موسیقی نیست و دفتر موسیقی وظیفه سیاست گذاری را در این حوزه انجام خواهد داد.

سرپرست دفتر موسیقی درباره دبیری حسن ریاحی و قرار گرفتن دو شخصیت حقیقی و امکان موازی کاری در این زمینه نیز گفت: اگر مدیر را برگزار کننده بدانیم و دبیر را ناظر بر موارد علمی و فنی بدانیم این اقدام منطق پذیر است البته آقای نوربخش از ظرفیت‌ها انجمن موسیقی و شخص آقای ترابی استفاده خواهد کرد.

طالبی درباره پیشنهاد ۲ میلیاردی به حمید رضا نوربخش برای برگزاری جشنواره موسیقی فجر گفت: من در خصوص این پیشنهاد هیچ اطلاعی ندارم اما مسیر بودجه جشنواره از طریق انجمن موسیقی تعیین می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سرپرست دفتر موسیقی: در جریان پیشنهاد ۲ میلیاردی به “نوربخش” نیستم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید