آخرین خبر

دبیران بخش‌های مختلف جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند

طی احکامی از سوی رییس و دبیر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، دبیران بخش پژوهش، جایزه ترانه، موسیقی و رسانه و همچنین مشاور اجرایی دبیر جشنواره و مدیر کمیته روابط عمومی منصوب و معرفی شدند.

به گزارش آوای ایرانیان، محمد اله یاری فومنی رئیس سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، بابک خضرایی را به عنوان دبیر بخش پژوهش، سعید میرمحمد صادق را به عنوان دبیر جایزه موسیقی و رسانه و مسلم نادعلی زاده را به عنوان دبیر جایزه ترانه منصوب کرد.

بابک خضرایی موسیقیدان، منتقد و نوازنده، دارای مدرک دکتری از دانشگاه هنر تهران، عضو هیأت علمی بنیاد دایره المعارف اسلامی و هیئت تحریریه فصلنامه موسیقی ماهور می‌باشد. وی ضمن نگارش و انتشار بیش از ۶۰ مقاله پژوهشی در نشریات تخصصی موسیقی، چهارکتاب صفی‌الدین از دیدگاه معاصر، ترجمه الرساله الشرفیه فی النسب التالیفیه، تصحیح جامع الالحان و تصحیح کلیات یوسفی را به رشته تحریر درآورده است.

از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به تدریس در دانشگاه هنر و آموزش نگارش مقاله‌ها و نقدهای موسیقی و داوری در جشنواره‌های مختلف موسیقی اشاره کرد.

سعید میرمحمد صادق دانش آموخته دکتری تاریخ است و از سوابق وی می‌توان مدیریت طرح و برنامه شبکه جهانی جام جم، دبیری ۱۰ دوره جشنواره کتاب و رسانه ملی، مدیریت مرکز پژوهش و معاون پژوهشی کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، مدیریت روابط عمومی نخستین همایش بین المللی شاعران ایران و جهان، مدیریت روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (دوره ۲۱ تا ۲۳)، مدیریت روابط عمومی دومین و چهارمین جشنواره مد و لباس فجر و نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و همچنین دبیری دومین دوره جایزه موسیقی و رسانه را نام برد.

مسلم نادعلی زاده دارای مدرک دکترای زبان و ادبیات فارسی، مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) و همچنین دبیر علمی شورای شعر، ترانه و کلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صاحب مقاله و مؤلف چندین جلد کتاب و همچنین دبیر دوره دوم جایزه ترانه است.

حسن ریاحی دبیر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر نیز در احکامی جداگانه، امیرعباس ستایشگر را به عنوان مشاور اجرایی دبیر جشنواره و مسعود اله‌یاری فومنی (سرپرست روابط عمومی معاونت امور هنری) را به عنوان مدیر کمیته روابط عمومی معرفی کرد.

سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دبیران بخش‌های مختلف جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید