آخرین خبر

نگاهی به کنسرت‌های نوروزی ستاره های پاپ

آوای ایرانیان: خوانندگان پاپ در تعطیلات نوروزی به اجرای کنسرت در سالن‌های پایتخت می‌پردازند. در این میان بلیت برخی از آنها به طور کامل فروش رفته است. محسن یگانه در این بخش رکورد فروش را شکسته اصطلاحا اولین خواننده سال جدید است که بلیت چند کنسرتش «سالدآوت» شده است.

به گزارش آوای ایرانیان، چندماهی است که با فروکش کردن نسبی بحران کرونا برگزاری کنسرت‌های حضوری و دیگر رویدادهای جمعی روال طبیعی خود را پیدا کرده است. البته بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ بود که برگزاری جشنواره‌های موسیقی، تئاتر و فیلم فجر پس از دوسال به صورت حضوری برگزار شد و سلامت نسبی هنرمندان و علاقمندان  در این رویدادها مهر تاییدی بر ادامه این روند بود.

در ادامه هم نگرانی‌ها و اما و اگرها و مخالفت‌ها با برگزاری چند کنسرت‌ پاپ با ظرفیت‌های حداقلی، فروکش کرد و سپس در ماه‌های گذشته خوانندگانی چون علیرضا طلیسچی، امین بانی،‌ امیر عظیمی، بهنام بانی، فرزاد فرخ،‌ محسن ابراهیم‌زاده، امید جهان، گروه ماکان، حسین صفامنش روی صحنه رفتند و در چند سانس به اجرای قطعاتشان با حضور مخاطبان پرداختند. حال نیز با فرا رسیدن بهار ۱۴۰۰ و عید نوروز این رویه ادامه دارد و برخی از خوانندگان پاپ و دیگر سبک‌ها قرار است در تهران و برخی شهرستان‌ها روی صحنه بروند. با وجود تعطیلی‌های نوروزی این فرصت برای آنهایی که به مسافرت نمی‌روند و در مواقع عادی زمان  زیادی برای تفریحات سالم ندارند، فراهم است تا به دیدن اجرای خوانندگان مورد علاقه‌شان بنشینند.

سالن همایش ایرانیان؛

مهدی احمدوند

مهدی احمدوند خواننده موسیقی پاپ،‌ روز چهارشنبه سوم فروردین ماه طی سانس‌های ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰  در سالن همایش ایرانیان به اجرای کنسرت می‌پردازد.

گفتنی است قیمت بلیت‌های این کنسرت از صدهزارتومان تا چهارصد و پانزده هزارتومان بر اساس جایگاه صندلی‌های سالن متغیر است. گفتنی است.

مرکز همایش‌های برج میلاد

محسن ابراهیم‌زاده

محسن ابراهیم‌زاده خواننده پاپ که طی ماه‌های گذشته در تهران و دیگر شهرها روی صحنه رفته بود، قرار است روز جمعه پنجم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ طی دو سانس ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش‌های برج میلاد میزبان علاقمندانش باشد.

گفتنی است بهای بلیت های این برنامه که در راستای تمدید کنسرت‌های قبلی ابراهیم‌زاده برگزار می‌شود از صد و پنجاه هزارتومان تا چهارصد و پانزده هزارتومان متغییر است. علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت‌های فروش مراجعه نمایند.

علی یاسینی

علی یاسینی خواننده پاپ هم در روز چهارشنبه سوم فروردین‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود. هنوز بلیت‌فروشی این کنسرت آغاز نشده و مبالغ آن مشخص نیست.

ناصر زینلی

ناصر زینلی هم روز پنجشنبه چهارم فروردین‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود و طی دو سانس ۱۸:۰۰ و ۲۱:۰۰ به اجرای کنسرت می‌پردازد. قیمت بلیت‌های این برنامه از صد و بیست و پنج هزارتومان تا چهارصد و بیست و پنج هزارتومان متغیر است و علاقمندان برای خرید فرصت دارند و می‌توانند به سایت‌های فروش مراجعه کنند.

گروه «ایهام»

اعضای گروه «ایهام» با خوانندگی زانیار خسروی و مازیار لشنی روز سه‌شنبه نهم فروردین ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌روند و طی سانس‌های ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ به اجرای آثارشان می‌پردازند. بهای بلیت این کنسرت بر اساس جایگاه صندلی‌ها از صد و بیست و پنج هزارتومان تا چهارصد و بیست و پنج هزارتومان متغیر است. علاقمندان برای رزرو و خرید بلیت فرصت دارند.

علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی که طی ماه‌های گذشته چندین کنسرت برگزار کرده روز چهارشنبه دهم فروردین‌ماه در برج میلاد  طی دو سانس ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ روی صحنه می‌رود. علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت که بهای آن از صدو بیست وپنج هزارتومان تا چهارصد و بیست و پنج هزارتومان دسته‌بندی شده به سایت‌های فروش مراجعه نمایند.

نمایشگاه بین‌المللی/سالن میلاد

«ماکان بند»

سالن میلاد واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران روز چهارشنبه سوم فروردین‌ماه میزبان گروه «ماکان» است.

بلیت‌های این کنسرت از صد و هشتاد هزارتومان تا چهارصد و بیست هزارتومان متغییر است و علاقمندان برای رزرو و خرید بلیت فرصت دارند و می‌توانند به سایت‌های فروش مراجعه کنند.

محمد علیزاده

محمد علیزاده خواننده پاپ یکی دیگر از خوانندگانی است که در ایام نوروز کنسرت برگزار می‌کند.او روز جمعه پنجم فروردین‌ماه در دو سانس ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ میزبان علاقمندانش خواهد بود. بلیت‌های این کنسرت از صد و هفتاد هزارتومان تا سیصد و نود هزارتومان دسته‌بندی شده است. بلیت‌های کنسرت علیزاده هنوز فروش نرفته و مخاطبان امکان خرید دارند.

هتل اسپیناس پالاس تهران

برادران عدل‌پرور

آرش و مسیح  (برادران عدل‌پرور) روز سه‌شنبه دوم فروردین‌ماه در هتل اسپیناس پالاس در دو سانس ۱۸:۰۰ و ۲۱:۰۰ روی صحنه می‌روند. قیمت بلیت‌های این کنسرت از صد و بیست هزارتومان تا چهارصد و بیست هزارتومان متغیر است و علاقمندان برای خرید فرصت دارند.

بهنام بانی

بهنام بانی هم قرار است روز یکشنبه هفتم فروردین‌ماه در هتل اسپیناس پالاس روی صحنه برود. زمان برگزاری این کنسرت دو سانس ۱۸:۰۰ و ۲۱:۰۰ است و بلیت‌های آن به طور کامل فروش نرفته است. بهای بلیت‌ها نیز از صد و بیست هزارتومان تا چهارصد و بیست هزارتومان متغیر است.

بلیت کنسرت کدام خواننده‌ها سالداوت شده است؟

به طور طبیعی بلیت کنسرت برخی خوانندگان در ساعات یا روزهای ابتدایی فروش می‌روند. عید امسال نیز ظرفیت سالن‌های برخی کنسرت‌ها پیش از فرا رسیدن سال جدید پر شده و مخاطبان دیگر امکان خرید ندارند.

محسن یگانه خواننده پاپ که مدتی است کنسرتی نداشته، قرار است روز جمعه و شنبه، پنجم و شش فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در هتل اسپیناس پالاس، طی چهار سانس میزبان دوست دارانش باشد که بلیت‌های کنسرتش به طور کامل فروش رفته‌اند. محسن یگانه روز سه‌شنبه نهم فروردین هم در هتل اسپیناس دو سانس کنسرت دارد که بلیت‌هایش کامل فروخته شده‌اند.

بهنام بانی هم که روز یکشنبه هفتم فروردین‌ماه در هتل اسپیناس روی صحنه می‌رود،‌ قرار ست روز جمعه پنجم فروردین‌ماه هم در همین مکان طی دو سانس به اجرای برنامه بپردازد که بلیت‌های آن به طور کامل فروش رفته‌اند.

گروه «ایهام» با خوانندگی زانیار خسروی و مازیار لشنی که روز سه‌شنبه نهم فروردین‌ماه طی دو سانس در برج میلاد کنسرت دارند، یک روز قبل یعنی دوشنبه هشتم فروردین‌ماه نیز در همین مکان دو سانس کنسرت دارند که بلیت‌های آن فروش رفته است.

کدام خوانندگان به زودی کنسرت برگزار می‌کنند؟

برگزاری کنسرت‌های پاپ در روزهای دیگر فروردین‌ماه و پس از آن هم ادامه خواهد داشت و رضا صادقی، آرمین زارعی، رستاک حلاج، شاهین بنان، حمید هیراد، معین زد، روزبه بمانی، گروه ایوان، نیما مسیحا، راغب در هفته‌های آتی کنسرت خواهند داشت.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نگاهی به کنسرت‌های نوروزی ستاره های پاپ”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید