آخرین خبر

معتمدی در پاریس کنسرت می‌دهد

آوای ایرانیان: محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی روز شنبه بیستم فروردین‌ماه سال جاری تازه‌ترین کنسرت اروپایی خود را در یکی از مجموعه‌های نمایشی شهر پاریس برگزار خواهد کرد.

به گزارش آوای ایرانیان، محمد معتمدی از خوانندگان شناخته شده موسیقی ایرانی که طی ماه‌های اخیر فعالیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف موسیقی داشته در تازه‌ترین برنامه موسیقایی خود روز شنبه بیستم فروردین ماه سال جاری تازه‌ترین کنسرت اروپایی خود را در یکی از مجموعه‌های هنری شهر پاریس به نام «تئاتر دولاویل» برگزار خواهد کرد.

در این کنسرت محمد معتمدی خواننده، سینا جهان آبادی نوازنده کمانچه و محمد جابری به عنوان نوازنده دف گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

محمد معتمدی که چندی پیش در ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه سیما ضمن اجرای دعای تحویل سال، از تازه‌ترین آهنگ خود به نام «کوچه» رونمایی کرده بود، پاییز سال گذشته هم با مجموعه شناخته شده «رامبراند تریو» مجموعه کنسرت‌هایی را در کشور هلند برگزار کرده بود. این در حالی است که حضور در چند پروژه موسیقی تیتراژ فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی و حضور در پروژه کنسرت – نمایش «بشنو از نی» با همراهی کویینتت بادی «کلفکس» از کشور هلند در قالب یک اثر اینترنتی از دیگر فعالیت‌های این خواننده در ماه‌های گذشته بوده است.

برگزاری کنسرت موسیقی ایرانی محمد معتمدی در شرایطی است که طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر تعدادی دیگر از هنرمندان سرشناس موسیقی کشورمان از جمله همایون شجریان و علیرضا قربانی کنسرت‌هایی را در شهرهای اروپایی برگزار کرده‌اند. این در حالی است که با توجه به شرایط کرونایی این ماه‌های کشورمان و همچنین اوضاع نابسامان برگزاری کنسرت‌ها در ژانرهایی غیر از موسیقی پاپ، فضایی را فراهم کرده که گروه‌ها و هنرمندان فعال حوزه موسیقی ایرانی رغبتی برای برگزاری کنسرت در کشورمان نداشته و اجرای برنامه در خارج از کشور را در حوزه کنسرت‌ها انتخاب کنند.

فرآیندی که به نظر می‌آید در سال جاری مدیریت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مجموعه‌های فرهنگی باید برای بهبود و ارتقای وضعیت اجرای کنسرت‌های موسیقی ایرانی و دیگر گونه‌های موسیقی تلاش‌های بیشتری را انجام دهند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “معتمدی در پاریس کنسرت می‌دهد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید