آخرین خبر

فارست ویتاکر از «مگالوپولیس» کاپولا گفت

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از ورایتی، فارست ویتاکر جزییات جدیدی از پروژه مرموز «مگالوپولیس» جدیدترین اثر فرانسیس فورد کاپولا مطرح کرده که قرار است فیلمبرداری خود را از ماه آگوست آغاز کند.

این بازیگر و تهیه‌کننده که برای دریافت جایزه نخل طلای افتخاری جشنواره فیلم کن آنجا حضور داشت، گفت خودش نقش قابل توجهی در فیلم جدید دارد و فیلمنامه آن هم خوب است.

بازیگر برنده جایزه اسکار «آخرین پادشاه اسکاتلند» گفت مجموعه بازیگران فیلم دارند نهایی می‌شوند و کاپولا «فیلمسازی فوق‌العاده» است.

«مگالوپولیس» کاپولا حدود ۲۰ سال به آرامی در حال پیشرفت بوده است. این کارگردان تا به حال بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از پول خود را خرج ساخت این پروژه کرده که نخستین فیلم او از «بینش دوردست» سال ۲۰۱۶ تا به حال است. غیر از ویتاکر، آدام درایور، ناتالی امانوئل و جان وویت در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

داستان فیلم تا به حال مخفی نگه داشته شده و کاپولا فقط گفته فیلم را به سبک یک داستان حماسی رومی می‌سازد، اما محل وقوع آن نسخه‌ای آرمان‌گرایانه از نیویورک سیتی به نام نیو روم خواهد بود.

ویتاکر به خبرنگاران گفت «داستان فیلم درباره شهر و ساختارهای قدرتی درون آن است که دارند برای کسب قدرت می‌جنگند. یکی از آن‌ها مقداری پیشروتر است.»

ویتاکر پیش از این به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم «پرنده» کلینت ایستوود موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر جشنواره کن شده است. او همچنین با فیلم‌هایی مانند «ایستگاه فروت‌ویل» که نخستین ساخته رایان کوگلر بود و فیلم سال ۲۰۱۵ «آهنگ‌هایی که برادرم یادم داد» ساخته کلویی ژائو به عنوان تهیه‌کننده در کن حضور داشته است.

امسال او علاوه بر دریافت جایزه افتخاری، به عنوان تهیه‌کننده مستند «به خاطر صلح» ساخته کریستوف کاستانیه و توماس سامتین که درباره سودان جنوبی است، در جشنواره حاضر شده. این فیلم روز هجدهم ماه مه در بخش نمایش ویژه کن پخش خواهد شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فارست ویتاکر از «مگالوپولیس» کاپولا گفت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید