آخرین خبر

خواننده پاپ و تولید یک آلبوم اختصاصی برای «پلیس»

به گزارش آوای ایارنیان به نقل از مهر، محسن توسلی از خوانندگان شناخته شده موسیقی کشورمان که طی سال‌های اخیر در تولید آثار انقلابی حضور فعالی داشته ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی از همکاری با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تولید چند قطعه خبر داد و گفت: طی ماه‌های اخیر این توفیق را داشتم که در همکاری با بخش‌های مختلف نیروی انتظامی پنج قطعه را تولید کنم. این فرآیند هم نشأت گرفته از نگاه متفاوتی است که نیروی انتظامی طی یکی دو سال اخیر به مقوله هنر و موسیقی دارد. اعتمادی که منجر به معرفی فعالیت‌ها و اقدامات نهاجا با ابزاری چون موسیقی به وجود آمده و می‌تواند فضای مناسبی برای انعکاس آنچه در این نیرو انجام می‌شود، باشد.

وی افزود: در این چارچوب ابتدا قطعه «اقتدار ۱» و سپس قطعه «اقتدار ۲» برای پلیس فاتب تولید شد. بعد از این آثار قطعه‌ای را برای معاونت آموزشی نیروی انتظامی تولید کردم که به فعالیت سربازان عزیز نهاجا در شهرها و نقاط مرزی کشور می‌پردازد. کار متفاوت و ویژه ای که خوشبختانه با انعکاس رسانه‌ای خوبی هم مواجه شد قطعه‌ای به نام «لباس سبز بابا» بود که در همکاری با صابر خراسانی، شعر حامد عسگری و تنظیم امید رهبران پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

این خواننده بیان کرد: کار جدید دیگری که در همکاری با نیروی انتظامی انجام دادم و به دلیل تولید یک نماهنگ هنوز به مرحله انتشار نرسیده است، قطعه‌ای به نام «همین ساعت همین حالا» که مضمون آن روی این محتواست که در لحظه و ساعتی که ما در آرامش و امنیت هستیم در مرزهای کشورها جوانانی هستند که سینه سپر کردند و مشغول دفاع از میهن هستند و لحظاتی هم وجود دارد که خبر شهادت این جوانان برومند را به خانواده می‌دهند. لحظاتی که هرکدام ما از خانه‌هایمان کنار خانواده حضور داریم. در این قطعه قاسم صرافان ترانه سرا، امید رهبران تنظیم کننده و ارکستر زهی پیام طونی بنده را همراهی می‌کنند. این قطعه در برنامه‌ای که اخیراً با حضور فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و مسئولان فرهنگی کشور برگزار، اجرا و مورد استقبال ویژه سردار اشتری قرار گرفت که بر همین لوح قدردانی هم به بنده اهدا شد.

البته سردار رحیمی هم در برنامه دیگری از تولید آثار موسیقایی که بنده برای نیروی انتظامی تولید کردم، استقبال کرد. بنابراین همین که فرماندهان نیروی انتظامی کشور در همه بخش‌ها این نگاه ویژه را به موسیقی دارند اقدام قابل ستایشی است که برای یک خواننده لوح قدردانی صادر می‌کنند. پس برخی مواقع که سیاه نمایی می‌شود و برخی می‌گویند پلیس مخالف موسیقی است واقعاً چنین اتفاقی نیست. البته در همین برنامه‌ای که با دوستان حضور داشتیم بنا بر این شد که در آستانه هفته نیروی انتظامی سه قطعه جدید دیگر هم تولید کنیم که با ترکیبی از آثار گذشته و این سه قطعه بتوانیم در مهرماه از یک آلبوم کامل مرتبط با فعالیت‌های نیروی انتظامی رونمایی کنیم. البته محتوای این سه کاری که قرار است بسازیم در مرحله نیازسنجی است که کدام مقوله‌ها و کدام موضوعات خیلی به آن پرداخته نشده که بتوانیم روی آن تمرکز کنیم.

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خواننده پاپ و تولید یک آلبوم اختصاصی برای «پلیس»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید