آخرین خبر

به تماشای یک نمایشگاه «باز-یافت» در پایتخت/ نمایشگاه عکاسی

به گزارش آوای ایرانیان، نمایشگاه انفرادی عکس امیر اصغرزاده با عنوان «باز- یافت» با همکاری انجمن دوستی ایران و هند در گالری شکوه تهران از روز ششم خرداد ماه میزبان مخاطبان و دوستداران هنر عکاسی است.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور جان مایی معاون سفارت هند در کشورمان، راویندرسینگ رئیس مرکز فرهنگی سفارت هند در ایران، جمعی از اعضای انجمن دوستی ایران، رضا سیدان رئیس انجمن دوستی ایران و هند، مسیح میر حسینی رئیس کمیته فرهنگی انجمن دوستی هند، اعضای انجمن هند، تعدادی از رؤسای انجمن‌های دوستی، بهزاد شیشه‌گران نقاش برگزار شد. این در حالی است که رضا سیدان رییس انجمن دوستی ایران و هند با اهدای لوحی از امیر اصغر زاده قدردانی کرد.

امیر اصغرزاده درباره این نمایشگاه نوشته است: «در زندگی روزمره ما هر روز متوجه اتفاقات و جریان‌هایی هستیم که شاید در همان روز یا دوره از زندگی شاهد آنها نباشیم. با گذشت زمان و تامل بر آنچه بر ما گذشته و از در کنار چیدن اتفاقات شاید متوجه چگونگی رخ دادن اتفاقات بزرگ زندگی خود بشویم. این جریانات را من پازل‌های زندگی می‌نامم که چگونه ما را از نقطه‌ای به نقطه‌ دیگر حرکت می دهد و رشد می‌کنیم. باز-یافت دریافت همین اتفاقات است در زندگی خصوصی خودم.

باید با آدم‌ها آشنا شد و بیشتر آنها را شناخت؛ هر کسی معماهایی دارد که به دنبال حل آن‌هاست و از همین‌جا شروع مسیری است که تجربه را آغاز می‌کنی. وقتی صحبت از زمین‌ها، صخره‌ها و دریاهایی می‌شود که شاید تو آن را هیچ وقت ندیده باشی یا توجه تو را تا ان لحظه جلب نکرده باشد. حالا نوبت تو است…

تصاویر با قطع بزرگ این نمایشگاه از دل تاریخ بیرون کشیده شده‌اند. عکس‌هایی که شاید از خاطر رفته بودند، اما امروز با نگاهی متفاوت به نمایش درآمدند. اینها با ترکیب چند عکس بر روی هم به وجود آمدند، پازل‌هایی که آن روزها نمی‌دیدم شان اما وقتی در کنار هم قرار گرفتند شاید معنای واقعی خود را به دست آوردند. اینگونه شد که این مجموعه را باز-یافت نهادم.

این نمایشگاه جز روزهای پنجشنبه و تعطیلات رسمی در گالری شکوه واقع در فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، شماره ۱۹ در حال برگزاری است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “به تماشای یک نمایشگاه «باز-یافت» در پایتخت/ نمایشگاه عکاسی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید