آخرین خبر

معرفی هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی جشنواره، از سوی مسعود دلخواه دبیر دومین جشنواره تئاتر شهرزاد طی حکمی؛ فرهاد مهندس پور، نادر برهانی مرند، محسن حسینی، سیماتیرانداز، علی شمس و اشکان خیل نژاد به عنوان اعضای هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد معرفی شدند.

با تمدید مهلت ارسال آثار تا پایان خرداد ماه سال جاری، فیلم ضبط شده اجرای بیش از ۱۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و فرهاد مهندس پور (کارگردان، مدرس دانشگاه و دبیر ۲ دوره جشنواره تئاتر فجر)، نادر برهانی مرند (نویسنده، کارگردان و دبیر ۲ دوره جشنواره تئاتر فجر)، محسن حسینی (کارگردان، بازیگر، طراح حرکات موزون و مدرس دانشگاه)، سیما تیرانداز (کارگردان و بازیگر سینما و تئاتر)، علی شمس (نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر) و اشکان خیل نژاد (کارگردان،طراح و مدرس تئاتر) انتخاب آثار این دوره از جشنواره را به عهده خواهند داشت.

این جشـنواره با هدف فعال کردن استعدادها و انرژی‌های نهفته در هنرمندان، کمک به گسترش فرهنگ تئاتر، حمایت از متون نمایشی ارزشمند و فراهم آوردن شرایط مناسب جهت معرفی و اجرای عمومی آثار برتر برگزار می شود.

دومین جشـنواره تئاتر شهرزاد با طراحی و دبیری مسعود دلخواه و ریاست شهرزاد جعفری با موضوع «تئاتر و هنر پرفورمنس در ایران» در ۲ بخش نمایش‌های متن محور و پرفورمنس آرت برگزار می‌شود.

اولین دوره این جشنواره تیرماه سال ۱۳۹۷ برگزار شد و برگزیدگان آثار توسط هیات داوران متشکل از نوید محمدزاده، نادر برهانی‌مرند و مسعود دلخواه انتخاب شدند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “معرفی هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید