آخرین خبر

شعیبی: افزایش مخاطب سینما در گرو کاهش بهای بلیت است

به گزارش آوای ایرانیان، هفته قبل در روز میلاد با سعادت امام رضا (ع) با کاهش قیمت فیلم «بدون قرار قبلی» و نیم‌بها شدن آن، شاهد افزایش مخاطبین این فیلم بودیم. به‌طوری که این فیلم جزو پرفروش‌های هفته و در همان روز دومین فیلم پرفروش شد. این اتفاق باعث شد تا جدای از مطالبه رسانه‌ها برای کاهش قیمت بلیت، حوزه هنری نیز اقدام به شناور کردن قیمت بلیت کند.

بهروز شعیبی کارگردان فیلم «بدون قرار قبلی» نیز به همین موضوع در اکران مردمی فیلمش اشاره کرد و ضمن ابراز خشنودی در بین مردم و مخاطبان فیلم، در سخنان کوتاهی عنوان کرد: خیلی خوشحالم که «بدون قرار قبلی» را برای تماشا انتخاب کرده‌اید و امیدوارم که فیلم را دوست داشته باشید. ما با افتخار نخستین اکران مردمی فیلم «بدون قرار قبلی» را از پردیس سینمایی لوتوس واقع در منطقه نازی‌آباد آغاز کرده‌ایم که در ادامه در دیگر سینما‌ها نیز برنامه خواهیم داشت.

وی همچنین گفت: از همه سینماداران تشکر و قدردانی می‌کنم و به این عزیزان خسته نباشید می‌گویم که به دلیل شیوع کرونا سال‌های سختی را گذرانده و تلاش کردند سالن‌های سینما را حفظ کنند.

کارگردان فیلم «بدون قرار قبلی» در پایان اظهار داشت: من از طرف مردم از مسئولین تقاضا دارم که اگر امکان دارد به نحوی برنامه‌ریزی کنند که قیمت بلیت سینما‌ها کاهش یابد تا مخاطبان بیشتری بتوانند به سینما بیایند چرا که بقا و حیات سینما‌ها به حضور تماشاگران نیازمند است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شعیبی: افزایش مخاطب سینما در گرو کاهش بهای بلیت است”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید