آخرین خبر

زنگ افتتاح سیزدهمین جشنواره تئاتر «سودای عشق» نواخته شد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از امور ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی جشنواره، سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج «سودای عشق» با آغاز جشنواره استانی خوزستان، وارد مرحله اجرایی استانی خود شد.

بنا به اعلام رضا گلستانی دبیر جشنواره، جشنواره تئاتر استانی «سودای عشق» خوزستان که امسال در جزیره قشم برگزار می شود، صبح روز دوشنبه ۱۸ مهر با حضور هنرمندان استان، دست اندرکاران برگزاری جشنواره و چند تن از مقامات اجرایی استان در گلزار شهدای قشم فعالیت خود را آغاز کرد. همچنین شش نمایش خیابانی حاضر در بخش رقابتی جشنواره، در مدارس جزیره قشم به روی صحنه رفتند و یک نمایش نیز عصر روز دوشنبه در تالار آیینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی روی صحنه رفت.

گلستانی یادآور شد: ۱۵ اثر صحنه‌ای و ۱۲ اثر خیابانی متقاضی حضور در جشنواره تئاتر سودای عشق استان خوزستان بودند که در نهایت با نظر گروه انتخاب، چهار اثر در بخش صحنه و ۶ اثر در بخش خیابانی برای رقابت استانی برگزیده شدند.که تا ۲۱ مهر در ۲ بخش به رقابت می‌پردازند.

سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر «سودای عشق» که امسال پس از یک وقفه شش ساله به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور و با دبیری سعید نجفیان برگزار می شود، به صورت رقابت‌های استانی در ۲ بخش صحنه ای و خیابانی در ۳۲ استان (تهران بزرگ و استان تهران به همراه ۳۰ استان دیگر) شاهد حضور هنرمندان تئاتر کشور خواهد بود و برگزیدگان استانها به مرحله نهایی جشنواره که آذر امسال برگزار می شود راه پیدا می کنند.

همچنین با تصمیم شورای سیاستگذاری جشنواره، بخش نمایشنامه نویسی جشنواره سیزدهم سودای عشق به صورت سراسری و در قالب رقابتی خواهد بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “زنگ افتتاح سیزدهمین جشنواره تئاتر «سودای عشق» نواخته شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید