آخرین خبر

تاریخ اکران «جان ویک ۴» اعلام شد/ نمایش تریلر جدید

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از ورایتی، چهارمین فیلم از مجموعه فیلم‌های اکشن «جان ویک» با بازی کیانو ریوز ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۲ فرودین ۱۴۰۲) راهی سینماها می‌شود.

فیلم چهارم که ادامه‌ای بر داستان «جان ویک: فصل ۳-پ ارابلوم» است با نمایش تریلر آن که دیروز رونمایی شد، تاریخ اکرانش را نیز روشن کرد.

در فصل چهارم جان ویک با بازی کیانو ریوز مسیری را برای شکست دشمنان کشف می‌کند؛ با این حال پیش از اینکه بتواند آزادی خود را به دست آورد باید با یک دشمن جدید که متحدهای قدرتمند جهانی دارد و نیروهایی که دوستان قدیمی را به دشمن بدل می‌کند، روبرو شود.

تریلر فیلم چهارم که بلندترین فیلم این مجموعه است و دیروز رونمایی شد جان ویک را در صحرا، ژاپن و پاریس نشان می‌دهد. در این فیلم چهره‌های جدیدی حضور دارند و سکانس‌های اکشن افراطی نیز فیلم را به بزرگ‌ترین رقابتی بدل می کند که ویک تا به حال تجربه کرده است.

به غیر از کیانو ریوز، در این فیلم دانی ین، لارنس فیشبرن، بیل اسکارسگارد و ایان مک شین نیز ایفای نقش می‌کنند. چاد استاهلسکی که سه فیلم قبلی را کارگردانی کرده، کارگردان این قسمت هم است.

شی هیتن و مایکل فینچ وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن را بر عهده داشته‌اند.

ابتدا قرار بود این فیلم ۲۱ مه ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران شود، اما ساخت «ماتریکس ۴» و پاندمی کرونا مراحل ساخت فیلم جان ویک را متوقف کرد و پس از آن تاریخ جدید یعنی ۲۷ مه ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) برای اکران فیلم تعیین شد. اکنون تاریخ جدید و قطعی فیلم روشن شد.

داستان این مجموعه از سال ۲۰۱۴ با پخش قسمت نخست آن آغاز شد. این فیلم با بودجه پایین ۲۰ میلیون دلاری ساخته شد ولی کیفیت متفاوت اکشن آن و بازی ریوز موجب شد تا محبوبیت زیادی به دست آورد و قسمت‌های بعدی آن در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ راهی سینماها شدند. موفقیت مجموعه «جان ویک» موجب شده تا ساخت فیلم پنجم هم مطرح باشد و به تازگی اعلام شد در «بالرینا» که اسپین‌آف جان ویک است و با حضور یک قهرمان اکشن زن ساخته می‌شود، کیانو ریوز هم بازی خواهد کرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تاریخ اکران «جان ویک ۴» اعلام شد/ نمایش تریلر جدید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید