آخرین خبر

«کار خودشونه» نیرومند افتتاح شد/ نقد رسانه‌های دروغ‌پرداز

به گزارش آوای ایرانیان، نمایشگاه پوسترهای محمدحسین نیرومند با عنوان «کار خودشونه» دوشنبه ۱۰ بهمن با حضور محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری، محمدحسین نیرومند هنرمند طراح و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور سینمایی و هنری، حسین عصمتی و جمعی از هنرمندان در گالری عالی حوزه هنری افتتاح شد.

محمدحسین نیرومند هنرمند طراح و کاریکاتوریست درباره نمایشگاه «کار خودشونه» به خبرنگار مهر گفت: حقیقت این است که در سال جدید خیلی مشغله‌های اجرایی داشتم و احساس کردم این مشغله‌ها نباید مانع کارم شود و در کنار این مورد، حوادث و اغتشاشات اخیر سبب شد تا زمان جدی بگذارم و طرح‌های پوستر این نمایشگاه را طراحی کنم.

وی بیان کرد: آثارم در رابطه با موضوع اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر، ۷۰ اثر بود که نزدیک به ۴۵ اثر در این نمایشگاه ارائه شده است.

نیرومند درباره اینکه آیا موضوع این نمایشگاه به جنگ نرم نیز می‌پردازد، گفت: این آثار مروری بر جنگ شناختی و ادراکی است که طی ۷۰ روز گذشته در قالب ناآرامی‌ها و اغتشاشات بر سر کشور آمد. جنگ شناختی، جنگی است که در حوزه افکار، باورها و هنجارهای آدم‌ها کار می‌کند و در واقع این موضوع، مبتنی بر رسانه‌های دروغ‌پرداز است که موذیانه این افکار را تغییر می‌دهند و به همین دلیل جنس این آثار در حیطه جنگ نرم نیست و به بحث جنگ شناختی اشاره دارند.

وی در مورد عنوان نمایشگاه نیز اظهار کرد: این آثار همگی به صورت دیجیتالی کار شدند و عنوان «کار خودشونه» را جالب دیدم چراکه در فضای مجازی نیز بسیار ترند شده بود و من هم نقدی جدی به این موضوع داشتم.

نمایشگاه پوستر «کار خودشونه» از ۱۱ تا ۲۶ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۸ در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری برقرار است و علاقمندان می‌توانند از آن بازدید کنند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«کار خودشونه» نیرومند افتتاح شد/ نقد رسانه‌های دروغ‌پرداز”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید