آخرین خبر

جکی چان «برادران ماریو» را در چین شکست داد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از هالیوود ریپورتر، «فیلم برادران سوپر ماریو» محصول یونیورسال در چین ۱۷٫۱ میلیون دلار در مقایسه با ۳۴۷٫۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی به دست آورده است.

جکی چان، افسانه سن بالای فیلم‌های اکشن رزمی، با یک برد دیگر خبرساز شد. آخرین فیلم اکشن-کمدی او «بتاز» برای دومین آخر هفته متوالی در صدر جدول باکس آفیس(گیشه) چین قرار گرفت.

در همین حال، فیلم «برادران سوپر ماریو: از کمپانی یونیورسال پیکچرز تنها توانست جایگاه چهارم را به دست آورد.

طبق داده‌های مرکز آرتیزان گِیت‌وِی( Artisan Gateway)، فیلم جکی چان برای آخر هفته ۶ میلیون دلار (۴۱٫۵ میلیون یوان) درآمد کسب کرد که نشان دهنده کاهش قابل توجه ۴۸ درصدی هفته به هفته از ۱۱٫۷ میلیون دلار افتتاحیه هفته قبل است. این فیلم از زمان اکران خود در ۷ آوریل تاکنون ۲۲٫۶ میلیون دلار فروش داشته است.

در جایگاه دوم «هاچیکو» قرار گرفت که در آخر هفته ۴٫۹ میلیون دلار دیگر کسب کرد و مجموع آن از زمان اکران در ۳۱ مارس به ۳۵٫۱ میلیون دلار رسید. این فیلم بر اساس داستان کلاسیک ژاپنی ساخته شده است.

در همین حال، فیلم «برادران سوپر ماریو» همچنان در گیشه چین ضعیف بود و در دومین آخر هفته اکران خود ۴٫۳ میلیون دلار فروش داشت و پس از ده روز، مجموع فروش خود را به ۱۷٫۱ میلیون دلار رساند. این میزان فروش در مقایسه با فروش ۳۴۷٫۸ میلیون دلاری فیلم در آمریکا کسری ناچیز محسوب می‌شود. چنین شکاف محسوسی بین فروش در چین و در سطح بین‌المللی موردی نادر محسوب می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جکی چان «برادران ماریو» را در چین شکست داد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید