آخرین خبر

خانه سینما اظهارات عضوش را تکذیب کرد/کدام لغو عضویت در صندوق هنر؟

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی خانه سینما، محسن ملکی نماینده خانه سینما در صندوق اعتباری هنر در مورد شایعه لغو عضویت اعضای این خانه توضیحاتی ارائه داد.

در این توضیحات آمده است: «در تاریخ ۱۴۰۲/۱/۱۴ فهرستی از اسامی برخی از اعضای خانه سینما که به دلیل عدم بارگذاری مستندات در سامانه صندوق اعتباری هنر، تمدید عضویتشان انجام نشده بود به خانه سینما ارسال شد.

بلافاصله با اعضایی که نامشان در فهرست ارائه شده ذکر شده بود، تماس گرفته و با همراهی و کمک کارکنان خانه سینما پرونده‌ها به تدریج تکمیل و بارگذاری شد.

در تاریخ ۱۴۰۲/۱/۲۷ طی جلسه‌ای با حضور جناب آقای پور احمدی مدیرعامل و معاونین محترم صندوق اعتباری هنر، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خانه سینما توسط سرکار خانم برومند مدیر عامل محترم خانه سینما، آقای علی لقمانی و آقای سهیل رحیمی با ایشان در میان گذاشته شد و مهلت جهت تکمیل پرونده و بارگذاری توسط اعضای مذکور تا ۱۵ اردیبهشت طبق توافق و تعامل به عمل آمده صورت گرفت و ۳ نفر نمایندگان خانه سینما در کارگروه ارزیابی متقاضیان عضویت در صندوق نیز خدمت ایشان معرفی شدند.

گرچه ما هم ایرادات فراوانی به برخی از کارهای صندوق داریم ولی معتقدیم هر کاری باید صبورانه و صد البته با بررسی دقیق و منطقی انجام شود. و خبر پراکنی‌های منفی و شایعات کذب نه تنها این مسیر دشوار را هموار نمی‌کند، بلکه موجب ایجاد موانعی در کار خواهد شد.

بنابراین شایعه لغو عضویت هنرمندانی که در سایت‌های خبری از قول برخی از اعضای خانه سینما منتشر شده کذب محض است و از تاریخ ۲۷ فروردین الی ۱۰ اردیبهشت نواقص پرونده‌های این هنرمندان رفع و تمدید عضویت ایشان نیز انجام شده است.

خانم آتنه فقیه نصیری.
خانم سهیلا گلستانی.
خانم آزاده صمدی.
آقای امیر جدیدی.
آقای نیما شاهرخ شاهی.
آقای پژمان بازغی.
آقای محسن کیایی.
آقای حسام نواب صفوی.
آقای هدایت هاشمی.
آقای امیر حسین صدیق.
آقای افشین هاشمی.
آقای مصطفی کیایی.
آقای رضا میرکریمی.
آقای حسن کریمی.

چنانچه هر یک از اعضای محترم علی رغم تکمیل پرونده و بارگذاری مستندات لازم همچنان تمدید عضویت نشده‌اند، می‌توانند مراتب را کتباً به خانه سینما جهت پیگیری‌های لازم ارائه نمایند.

من به عنوان نماینده خانه سینما در صندوق اعتباری هنر خبر منتشر شده را کاملاً تکذیب کرده و با صراحت اعلام می‌کنم هیچ‌گونه لغو عضویت و قطع بیمه در مورد اسامی ارائه شده از سوی صندوق اعتباری هنر صورت نگرفته و فهرست مذکور صرفاً جهت اطلاع رسانی در خصوص تکمیل پرونده و تمدید عضویت اعلام شده است.»

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خانه سینما اظهارات عضوش را تکذیب کرد/کدام لغو عضویت در صندوق هنر؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید