آخرین خبر

آواتار «قارچ‌خور» را جدی نگرفت! / «سوپر ماریو» در خانه از نیم میلیارد دلار عبور کرد

به گزارش آوای ایرانیان، بلاک باستر ایلومینیشن و یونیورسال تنها چهارمین فیلمی است که از سال ۲۰۱۹ تاکنون به رکورد نیم میلیاردی در آمریکای شمالی دست یافته است.

فیلم برادران سوپر ماریو در حال جهش از مرز ۵۰۰ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی است که یک نقطه عطف دیگر برای این فیلم موفق است.

از ایلومینیشن و یونیورسال، اقتباس سینمایی از بازی ویدیویی نینتندو، تنها چهارمین فیلمی است که از مرز نیم میلیارد دلار داخلی در دوران همه‌گیری عبور کرده است، پس از «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (۸۱۴.۱ میلیون دلار)، «تاپ گان:ماوریک» (۷۱۸.۷ میلیون دلار) ) و آواتار: راه آب (۶۸۳.۹ میلیون دلار).

و این اولین انیمیشن ایلومینیشن و یونیورسال است که بدون درنظر گرفتن تورم، از ۵۰۰ میلیون دلار در داخل کشور عبور می‌کند. همچنین این انیمیشن دومین فیلم پرفروش تمام دوران در داخل کشور(آمریکا) است. و سومین نسخه بزرگ یونیورسال در تمام دوران پس از «دنیای ژوراسیک» و «ای تی موجود فرازمینی».

«برادران سوپر ماریو»، که پنج‌شنبه را با ۴۹۹.۵ میلیون دلار فروش داخلی به پایان رساند، از زمان اولین نمایش خود در اواسط ماه مارس، رکوردهای متعددی را شکسته است، از جمله تبدیل شدن به اولین عنوان سال ۲۰۲۳ با فروش ۱ میلیارد دلاری در گیشه جهانی. و این تنها دهمین فیلم انیمیشنی تاریخ است که به یک میلیارد دلار دست یافته است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آواتار «قارچ‌خور» را جدی نگرفت! / «سوپر ماریو» در خانه از نیم میلیارد دلار عبور کرد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید