آخرین خبر

آصف آریا تازه‌ترین کنسرت خود را در برج میلاد برگزار کرد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از امور رسانه ای پروژه، آصف آریا از خوانندگان جوان موسیقی پاپ تازه‌ترین کنسرت خود را به تهیه کنندگی میلاد ماهان راد در مرکز همایش های برج میلاد تهران پیش روی مخاطبان قرار داد.

این خواننده در ابتدای کنسرتش رو به حضار در سالن برج میلاد گفت: خیلی خوشحالم که پس از بیش از یک سال با شما هم‌صدا می‌شوم. چند وقتی به دلایل کاملا کاری و بعضا شخصی نتوانستیم با هم دیداری داشته باشیم ولی از امروز در کنار هم قرار است خاطرات عاشقانه زیادی را خلق کنیم.

آصف آریا با گلچینی از آثار محبوب خود اجرای زنده اش را پیش برد و به مرور و در اواسط کنسرت، با اجرای قطعه‌ای مسعود صادقلو این خواننده پرطرفدار را در سالن معرفی کرد که مهمان برنامه بود.

این سبک از معرفی در سانس دوم هم ادامه پیدا کرد و آصف آریا در ابتدا بخشی از آثار محبوب چند خواننده را با گیتار می‌خواند و سپس چهره‌هایی چون علی یاسینی، مهدی دارابی، ناصر زینلی، مهدی جهانی را معرفی کرد تا مخاطبان شاهد اجرای کنسرتی با حضور جمعی از هنرمندان معروف موسیقی در برج میلاد باشند.

آصف آریا که با ساختن ملودی های پرطرفدار برای برخی خواننده ها همواره همکاری های زیادی را تجربه کرده، این بار و در کنسرت خود با تنطیم هایی جدید از برخی آثارش روی صحنه رفت و در ادامه نیز ار علی تیردادبه عنوان سرپرست ارکستر و تنظیم کننده کلیه آثارش برای اجرای زنده نام برد.

وی در ادامه چند قطعه دیگر از جمله «حال دلم» و قطعه جدیدش «عشق تو» را خواند و اعلام کرد به زودی در چندین شهر از کشور اجراهای زنده خد را روی صحنه خواهد برد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آصف آریا تازه‌ترین کنسرت خود را در برج میلاد برگزار کرد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید