آخرین خبر

«هوندا آدیداس» آخر هفته ۲ اجرا دارد/ تقدیم اجرا به مشاغل پرزحمت

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از مشاور رسانه ای نمایش، «هوندا آدیداس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اشکان درویشی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته (۱۱ و ۱۲ خرداد ماه) در ۲ سانس ۱۶:۳۰ و ۲۰:۳۰ روی صحنه پردیس تئاتر شهرزاد می‌رود.

این نمایش در شب‌های گذشته میزبان افرادی چون مسعود اطیابی کارگردان، شهرزاد عبدالمجید بازیگر، سیروس همتی نویسنده و بازیگر، خشایار راد، اسدالله یکتا، مهری آل آقا، بهشاد شریفیان و بسیاری از هنرمندان و دست‌اندرکاران سینما و تئاتر بوده است.

نمایش «هوندا آدیداس» هر شب به منظور بیان اینکه همه در کنار هم هستیم، به یکی از صاحبان مشاغل سخت تقدیم می‌شود. همچنین یکی از اجراهای این نمایش به سربازان مرزبان که مظلوم کشته شدند، تقدیم شد.

اشکان درویشی کارگردان و تهیه‌کننده نمایش «هوندا آدیداس» در اجرای شب گذشته این نمایش ضمن درخواست از تماشاگران برای بیان انتقادهایشان به این نمایش، درباره استفاده از افراد شناخته‌شده و فعال در فضای مجازی همچون امیر آرتا و آرزو آرزومند گفت: ما در این نمایش تفاوت نسل‌ها را به تصویر کشیده‌ایم. اگر اعتقاد داریم که همه با هم یک ایران هستیم، پس این افراد هم جزو خانواده و زندگی ما هستند.

وی ادامه داد: ما خودمان در فضا مجازی با دنبال کردن افراد، آنها را بالا می‌بریم و پس از مدتی رها می‌کنیم و به این فکر نمی‌کنیم کسی که اینگونه مشهور شده و از این راه امرار معاش می‌کند، حالا چه سرنوشتی خواهد داشت؛ البته آرزو آرزومند که به عنوان دختر آوازه‌خوان مترو شناخته و مشهور شد علاقه‌ای به کسب درآمد از راه تبلیغات فضای مجازی ندارد، او دوست دارد از طریق هنرش شناخته شود که متاسفانه امکانش نیست و لااقل تا پنج سال آینده کسی به عنوان حامی حرفه‌ای برای او در تالار وحدت کنسرت ویژه بانوان نمی‌گذارد. او کجا به جز جمع خانوادگی تئاتری‌ها می‌توانست بدرخشد؟ لااقل اینجا او و کسی مثل امیر آرتا که هر روز به بیابان‌ها و حلبی‌آبادهای اطراف تهران می‌رود و کار خیر انجام می‌دهد، نقد و تخریب نکنیم.

«هوندا آدیداس» یک نمایش کمدی عاشقانه دخترانه است که از اول خرداد ماه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اشکان درویشی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته است.

بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا؛ خانم‌ها: آرزو آرزومند، نازنین بیوک، لاله ذوالفقاری، مریم زارعی، مهشید زبردست، عاطفه سمرقندی، مریم گلی با حضور گیتی معینی و آقایان: امیر آرتا، مانی رحمانی، محمدحسین عابدینی، مجید مختارپور و محمود موسوی هستند.

عوامل نمایش «هوندا آدیداس» عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: اشکان درویشی، نویسنده: مهدی شاکویی، بر اساس برداشت آزاد از «آدیداس ۲» نوشته مهدی ضیاچمنی، مجری طرح: موسسه خیریه فرشته‌های بهشتی به مدیریت مهشید خسروی، دستیار کارگردان: هدیه کفیلی، سرپرست: محمدحسین عابدینی، مدیر اجرایی: علیرضا دانیال‌پور، منشی صحنه: معصومه کوهزادی، طراح پوستر: محمد تقی‌پور، عکاس: حسین خدارتی، تبلیغات: امیرحسین نجاح، طراح نور: ارسلان خالویی، طراح صدا: حمید باباخانی، دستیار اجرایی و هماهنگی: پریسا مهماندوست، لیلا نصیریان و علیرضا ذوالفقاری، طراح صحنه و لباس: صبا هاشمی و فائزه جعفری، مدیر صحنه: علی عبدالله‌زاده و معصومه کوهزادی، دستیاران صحنه: مهدی حاجیوند و یاسمن ایلخانی، تدارکات: شادمهر سلطانی و ابراهیم قزی، پلاتو: موسسه هنرهای نمایشی صحنه آبی، امور چاپ و تبلیغات: مجموعه دیباگستر، مسعود هاشمی، پشتیبانی: محمد رحیمی و امید خانی زاده، حمل و نقل: سید امیر قریشی، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: مریم قربانی نیا و مریم رودبارانی.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«هوندا آدیداس» آخر هفته ۲ اجرا دارد/ تقدیم اجرا به مشاغل پرزحمت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید