آخرین خبر

فراخوان طراحیِ «نشانِ ویژه جشنواره قند پارسی» منتشر شد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره‌کل هنرهای تجسمی، در فراخوان طراحی «نشان ویژه جشنواره قند پارسی» آمده است: نظر به اهمیت پاسداشت زبان فارسی و هم‌چنین ضرورت تکریم فعالان و مروجان زبان و ادبیات فارسی، دبیرخانه دائمی جشنواره قند پارسی ملل، در صدد است برای نخستین بار، نشانِ این رویداد را ارائه کند.

مطابق برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشان قند پارسی هر ساله به برترین چهره‌های فعال جهانی در حوزه آموزش، تبلیغ و ترویج زبان و فرهنگ غنی پارسی اهدا خواهد شد.

از تمامی علاقه‌مندانی که در طراحی نماد، نشان، نشان‌واره (لوگو) و سایر عناوین مشابه تجربه دارند، دعوت می‌شود در این فراخوان، شرکت کنند و در فرصت پیش رو، با رعایت جنبه‌های نوآورانه، با خلق اثری بدیع و درخور فرهنگ غنی پارسی، آثار خود را در اختیار دبیرخانه این جشنواره قرار دهند.

تمامی آثار دریافتی، پس از بررسی از سوی هیئت داوران متشکل از استادان و صاحب نظران، ارزیابی شده و به سه طرح برگزیده این رویداد به ترتیب مبلغ ۵۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

از تمامی هنرمندان و طراحانِ علاقه‌مند، دعوت می‌شود طرح‌های خود را تا اول شهریور به آدرس پست الکترونیکی info@ad.gov.ir ارسال کنند.

دبیرخانه دائمی جشنواره قند پارسی ملل با شماره تلفن ۸۸۰۰۷۹۹۴ آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و ارائه اطلاعات بیشتر به هنرمندان و طراحان علاقه‌مند است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فراخوان طراحیِ «نشانِ ویژه جشنواره قند پارسی» منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید