آخرین خبر

«پلاک هشت» تقدیم می شود به «شهید چمران»

به گزارش آوای ایرانیان برنامه «پلاک هشت» چهارشنبه ۳۱ خرداد، همزمان با سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران، با سرهنگ غلامعلی دهکردی مقدم، از رزمندگان دفاع مقدس و از همراهان شهید چمران در سوسنگرد، گفتگو می کند.

۳۱خرداد یادآور سالگرد عروج دکتر مصطفی چمران است؛ بزرگ‌مردی که بعد از ۲۳سال هجرت، به وطن بازمی‌گردد و همه تجربیات انقلابی و علمی خود را در خدمت انقلاب می‌گذارد.

متین السادات فیروزی تهیه کننده این هفته برنامه «پلاک هشت» بیان کرد: سخن گفتن از شهید دکتر مصطفی چمران، این مرد عمل و نه مرد سخن، این نمونه کامل هجرت، جهاد و شهادت، این شاگرد مکتب علی(ع)، این مالک ‌اشتر جنوب لبنان و حمزه کربلای خوزستان سخت و دشوار است، از همین رو در برنامه با غلامعلی دهکردی مقدم، از رزمندگان دفاع مقدس و از همراهان شهید چمران در سوسنگرد، گفتگو خواهیم کرد تا با ویژگی های شهید چمران، هم از بعد شخصیتی و هم از نظر هدایت نیروهای مردمی بیشتر آشنا شویم.

وی ادامه داد: ۳۱ خردادماه سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران «روز بسیج اساتید» نامگذاری شده است در این راستا نیز گفت و گوی دیگری با دکتر محمد قربانی گلشن آباد، عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی و مشاور رسانه ای و فضای مجازی، سازمان بسیج اساتید درباره روز بسیج اساتید و فعالیت های این نهاد در کشور خواهیم داشت.

گفتنی است «پلاک هشت» این هفته به تیهه کنندگی متین فیروزی و اجرای آرش احمدی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«پلاک هشت» تقدیم می شود به «شهید چمران»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید