آخرین خبر

چرا دوره سوم رویداد «تصویر دهم» برگزار نشد؟

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی رویداد فیلم کوتاه «تصویر دهم»، چهارمین رویداد فیلم کوتاه «تصویر دهم» به مدیریت مجید مجیدی با تجمیع فیلم‌های دوره سوم و افزایش گستره موضوعات، تابستان امسال برگزار می‌شود.

علی‌رغم آنکه دوره سوم این رویداد با تولیدات مختلفی با موضوع «از حسین آموختم…» همراه بود و در مدت کوتاه فیلم‌هایی در گونه‌های متفاوت نیز به رویداد رسید، اما اختلالات اینترنت پاییز ۱۴۰۱ روند دریافت آثار را با مشکل رو به رو کرد و تعداد آثار ارسالی به حد نصاب لازم نرسید. از این رو، تیم برگزاری رویداد بر آن شد که ضمن احترام به حق شرکت‌کنندگان برای بررسی دقیق آثار آن‌ها در فضای تخصصی، تمامی آثار رسیده به رویداد «تصویر دهم» را در دوره چهارم بررسی کند.

به همین منظور، آثار رسیده به سومین رویداد «تصویر دهم»، همزمان با دوره چهارم توسط هیات انتخاب و داوری بررسی خواهد شد و علاوه‌بر جوایز معمول رویداد، به یک اثر به‌عنوان برگزیده دوره سوم، جایزه ویژه‌ای اهدا می‌شود.

علاوه‌بر این، شورای سیاستگذاری رویداد پس از بررسی همه آثار رسیده به سه دوره اخیر رویداد «تصویر دهم»، تصمیم گرفت که موضوع فیلم‌های دریافتی را گسترده‌تر کرده و در این دوره، با شعار «حسین فراتر از مرز، فراتر از امروز، فراتر از سنت»، چهارمین رویداد فیلم کوتاه «تصویر دهم» را به صورت بین‌المللی برگزار کند.

فراخوان چهارمین رویداد بین‌المللی فیلم کوتاه «تصویر دهم» به مدیریت مجید مجیدی و دبیری محمد رهبر در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “چرا دوره سوم رویداد «تصویر دهم» برگزار نشد؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید