آخرین خبر

«ملخ» در کارلووی واری روی پرده رفت/ برنامه اکران‌های بعدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، «ملخ» دومین ساخته بلند فائزه عزیزخانی که در بخش ویژه «تولدی دیگر: سینمای ایران اینجا و اکنون» در پنجاه‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی کارلووی واری راه یافته است، طی روزهای آینده در دو سانس نمایش داده خواهد شد.

اولین نمایش «ملخ» ۱۱ تیر بود و پنجشنبه ۱۵ تیرماه دومین نمایش فیلم همراه با جلسه پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد و آخرین نمایش نیز روز شنبه ۱۷ تیر خواهد بود.

«ملخ» به تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی‌فراهانی و پخش بین‌المللی مؤسسه ایریماژ در این رویداد هنری حضور دارد. برگزارکنندگان جشنواره پیش از این در اعلامیه‌ای درباره فیلم چنین نوشته‌اند: «ملخ فیلم در فیلم است: درامی با مایه‌هایی کمدی و داستانی با مایه‌هایی مستند. دومین تلاش کارگردانی فائزه عزیزخانی، شاگرد کیارستمی، ترکیبی نوآورانه از سینماست که با دیدگاهی زنانه قوام یافته است». فیلم «ملخ»، محصول مشترک ایران و آلمان است و هانیه توسلی، پگاه آهنگرانی، علی مصفا، پدرام شریفی، رامین صدیقی و شیرین آقارضاکاشی وحید عزیزخانی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

علیرضا برازنده به عنوان فیلمبردار، مجید و حمیدرضا برزگر به‌عنوان تدوین، سهیل دانش‌اشراقی به‌عنوان طراح صحنه، رعنا امینی به عنوان طراح لباس، ایرج شهزادی و نعیم مسچیان به‌عنوان طراح صدا و سیامک احمدی به عنوان طراح گریم از جمله عوامل این فیلم سینمایی هستند.

«ملخ» پیش از این در جشنواره‌های دیگر سینمایی از جمله جنوب از جنوب غربی (ایالات متحده)، جشنواره فیلم ادینبورو (اسکاتلند)، جشنواره فیلم اسپلیت (کرواسی)، جشنواره فیلم سائوپائولو (برزیل) حضور داشته است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«ملخ» در کارلووی واری روی پرده رفت/ برنامه اکران‌های بعدی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید