آخرین خبر

لغو اجرای «مردی به نام دایک»

به گزارش آوای ایرانیان «مردی به نام دایک» به نویسندگی روبرت میدل مس و هارث ورثی هال، کارگردانی جعفر شکرپور، تهیه‌کنندگی آرزو مجیدی از ۲۱ تیرماه الی ۲۸ تیرماه در عمارت ارغوان روی صحنه نمایش می‌رود‌‌.

این نمایش قرار بود ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹ در عمارت ارغوان روی صحنه نمایش برود، اما به دلیل نقص فنی شروع اجرای این نمایش به تاریخ ۲۱ انتقال پیدا کرد.

در خلاصه این داستان آمده است که مردی با شرافت به قتل یا جنایت جان می‌دهد. گناهکار است ولی احساسی راجب گناه خود ندارد. یک ملودرام است که نقش‌هایی پر از تضاد در حضور مخاطب را به تصویر می‌کشد.

عوامل نمایش «مردی به نام دایک» عبارتند از:

کارگردان: جعفر شکر پور، تهیه‌کنندگی و دستیار کارگردان: آرزو مجیدی، ترجمه جمشید شاه محمدی، بازیگران میرنادر مظلومی، حمید عبادی، موسی شیردل، مونا طالع و مختار سائقی، صحنه خوان : آرزومجیدی، برنامه ریز:جعفرشکرپور، مدیراجرایی: آرزو مجیدی، مدیر روابط عمومی :محمد نیکبخت، روابط عمومی :آرش نوری . وحید طلوعی، تبلیغات:مهدی قربانی، موسیقی:اشکان آریا، منشی صحنه :آرش نوری، طراح لباس: آرزومجیدی، اتاق فرمان :سعیده سرلک، عکاسان:میثم گنجی .عسل  زنجانی، طراح وگرافیست: شیرین حمزه و امیرزالی زاده، پوستر اولیه :رضاقراجه، رسانه و خبرگزاری: امیرخان زاده. زهرا بالاور

مختار سائقی بازیگر این نمایش گفته است که «مردی به نام دایک» را به عنوان نمایش خوانی روی صحنه خواهند برد و خوشحال است که پس از مدت‌ها کار نمایش‌خوانی باعث شد تا روی صحنه تئاتر باشد و در حضور تماشاگرانی که به آن‌ها متعهد هستند کار را انجام دهد.

شایان ذکر است که مختار سائقی در نمایش‌های تئاتری همچون الف وارد می‌شود به کارگردانی برکه فروتن و وقایق اتفاقیه کاری از مرحوم شهرام عبدلی به ایفای نقش پرداخته است و اکنون پس از چهار سال قرار است مجددا روی صحنه تئاتر نمایش مردی به نام دایک کاری از جعفر شکر‌پور حاضر شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “لغو اجرای «مردی به نام دایک»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید