آخرین خبر

هایائو میازاکی بدون هیچ تبلیغی رکوردار شد

به گزارش آوای ایرانیان فروش انیمه‌ی(How Do You Live)، تازه‌ترین اثر «هایائو میازاکی» به ۲۶ میلیون دلار رسید. اثری که پیش از اکران حتی یک تریلر یا تصویر تبلیغاتی هم نداشت، این‌چنین سر و صدا کرد.

«هایائو میازاکی» کارگردان و نویسنده‌ی سرشناس ژاپنی است که در سال ۱۹۴۱ در توکیو متولد شد. این کارگردان معروف شهرت خود را مدیون انیمه‌های ماندگاری است که از خود به یادگار گذاشته است. تاثیری که میازاکی بر صنعت انیمیشن گذاشته، غیر قابل‌انکار است و او همیشه با افرادی مانند: «جورج لوکاس» و «استیون اسپیلبرگ» مقایسه می‌شود.

هایائو میازاکی

انیمه‌ی جدید «هایائو میازاکی» که در ژاپن با نام (?How Do You Live) نمایش داده می‌شود بازاریابی متفاوتی را در پیش گرفته است و آمار و اعداد و ارقامی از فروش انیمه جدید او ارائه شده که از موفقیت این کارگردان نابغه در گیشه خبر می‌دهد.

طبق شنیده‌ها در اقدامی بسیار عجیب از حدود یک ماه قبل از اکران انیمه(The Boy and the Heron) «توشیو سوزوکی» از استودیو جیبلی اعلام کرد که آن‌ها قصد ندارند هیچ تریلر یا تصویری برای بازاریابی این اثر مورد انتظار انجام دهند. منطق آن‌ها این بود که مردم اگر واقعا می‌خواهند این انیمه را تماشا نکنند، نیازی به دیدن تریلر ندارند.

با این وجود به تازگی آماری از فروش انیمه جدید «هایائو میازاکی» منتشر شده که نشان‌دهنده‌ی موفقیت انیمه‌ی(The Boy and the Heron) در باکس‌آفیس، بدون بازاریابی و تبلیغات است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “هایائو میازاکی بدون هیچ تبلیغی رکوردار شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید