آخرین خبر

وعده رییس‌جمهور برای بودجه مصوب «موسی(ع)» و بازدید از «سلمان»

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، رییس جمهوری در جریان حضور خود در جام‌جم، از نمایشگاه دستاوردهای فنی، تولیدات عرضه شده و برنامه‌های در حال ساخت رسانه ملی نیز دیدن کرد.

حجت‌الاسلام رییسی همراه با پیمان جبلی رییس رسانه ملی طی بازدیدی که از نمایشگاه معاونت سیما داشتند، شاهد روند تحولات این بخش معاونت بودند.

در این بازدید محسن برمهانی معاون سیما، درباره دوره تحولی سیما، برنامه‌های پربیننده و شاخص این معاونت در بخش‌های نمایشی و غیر نمایشی همچون «شیوه»، «موقعیت مهدی»، «حسینیه معلی»، «کلمه»، «از سرگذشت»، «بی کرانه»، «بگو بخند»، «مدرسه تلویزیونی ایران»، «پاورقی»، «ستاره ساز»، «محفل» و … به رییس جمهور گزارش داد.

بخشی از این بازدید به میز فیلمنامه اختصاص داشت که رئیس جمهور در جریان مجموعه فیلمنامه‌هایی که تصویب و تایید شده است، قرار گرفت که با تامین اعتبار به مرحله تولید خواهند رسید.

در این بخش رییس قوه مجریه شاهد فیلمنامه‌های آثار فاخری همچون «پوریای ولی»، «خواجه نصیرالدین طوسی» و … بود.

مهدی نقویان رییس سیمافیلم با ارائه متون فیلمنامه‌های سریال‌های الف ویژه «سلمان» و «موسی (ع)» و نیز کتاب فیلمنامه و پژوهش سریال «حضرت معصومه (س)» خواستار توجه دولت به این پروژه‌های ملی شد.

در این بازدید سیدمحمود رضوی تهیه کننده سریال «حضرت موسی (ع)» به تکنیک ساخت این سریال بزرگ و تفاوت آن با تولید سنتی، اشاره کرد.

رییس جمهوری نیز با تاکید بر ضرورت ساخت این سریال و علاقه‌مندی خود به این اثر تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا بودجه مصوب مجلس برای این سریال را تامین کنیم.

همچنین رییس جمهور در ادامه به تماشای سکانس‌هایی از سریال «سلمان فارسی» و همچنین تجهیزات فنی، لباس و… به کارگردانی داوود میرباقری نشست و حسین طاهری تهیه کننده سریال از آخرین روند تولید جزییاتی ارائه کرد.

حجت‌الاسلام رییسی وعده کرد تا در آینده نزدیک سری به پشت صحنه این سریال بزند.

از دیگر بخش‌های معاونت سیما که مورد توجه رئیس جمهوری قرار گرفت، می‌توان به بازدید وی از تولیدات مرکز پویانمایی صبا اشاره کرد.

در این بازدید قائم مقام سیما، مدیران شبکه‌های یک، سه، رؤسای مراکز سیمافیلم و سیمرغ و مرکز تولید و فنی سیما، مشاور اجرایی و مدیر دفتر و مدیر روابط عمومی معاونت سیما هم حضور داشتند.

همچنین محمدحسین میثاقی، حامد سلطانی، محمدرضا باقری، المیرا شریفی مقدم و مجید یراق‌بافان هم از مجریان سیما حاضر در این نمایشگاه بودند و با رییس جمهوری گفتگو کردند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “وعده رییس‌جمهور برای بودجه مصوب «موسی(ع)» و بازدید از «سلمان»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید