آخرین خبر

رئیس شورای سیاستگذاری هفتمین دوسالانه خوشنویسی ایران معرفی شد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، محمود سالاری معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری، در حکمی محمد خراسانی‌زاده مدیر مرکز هنرهای تجسمی را به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران، منصوب کرد.

 

در متن حکم خراسانی‌زاده آمده است:

 

«جناب آقای دکتر محمد خراسانی‌زاده

 

خوشنویسی به واسطه رابطه مستقیم با کلام پروردگار و بزرگان دین و دانش و فرهنگ، همواره جایگاهی والا در هنر ایران زمین داشته است. پس از شکل‌گیری فرهنگ و تمدن اسلامی، خط به عنوان یکی از مؤلفه‌های وحدت‌آفرین در سرتاسر جغرافیای اسلامی مورد توجه قرار گرفت. در این میان، ایرانیان پرچم‌داران اعتلای این هنر بی‌بدیل بوده‌اند و تا به امروز، آثار خوشنویسی هنرمندان این سرزمین، در جای جای گیتی، پرفروغ و درخشان بوده است.

 

دوسالانه ملی خوشنویسی ایران، فرصتی است ارزشمند برای اعتلای بیش از پیش جایگاه هنر خوشنویسی و عرضه و ارائه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این هنر متعالی که اکنون به خوان هفتم خود رسیده است. به همین منظور و با عنایت با سوابق مدیریتی و هنری، جنابعالی یه عنوان «رئیس شورای سیاست‌گذاری هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران» منصوب می‌شوید.

 

امید است در سایه توفیقات الهی و توجهات امام عصر ارواحنا فداه، با لحاظ نمودن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با همفکری و همکاری سایر اعضای محترم، در خصوص راهبری هرچه بهتر این رویداد گران‌سنگ، موفق و پیروز باشید.»

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رئیس شورای سیاستگذاری هفتمین دوسالانه خوشنویسی ایران معرفی شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید