آخرین خبر

آخرین مهلت ارسال اثر به جایزه ادبیات نمایشی پایان مرداد است

به گزارش آوای ایرانیان، علاقه‌مندان برای شرکت در این جایزه تا پایان مرداد ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این رویداد هنری به نشانی: تهران، خیابان نجات‌اللهی، خیابان سمیه، پلاک ۲۶۰، خانه‌ی تئاتر، دبیرخانه‌ی دَهمین دوره‌ی انتخاب آثار ادبیات نمایشی ایران  بفرستند  و این زمان تمدید نخواهد شد.

بر همین اساس، داوری آثار شرکت‌کننده از روز ۴ شهریورماه  ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و یکم دی ماه نیز نامزدهای این جایزه معرفی خواهند شد.

انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران به کوشش کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان  تئاتر ایران و با هدف شناسایی، معرفی و تقدیر از نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان برتر ادبیات نمایشی در دی‌ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

دبیری این دوره از جایزه بر عهده محمد رحمانیان است که طی آن بِه‌ترین اثر ادبیات نمایشی ایران و نمایش‌نامه‌های ترجمه‌شده به زبان فارسی که در قالب کتاب از فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ تا پایان اسفندماه سال ۱۴۰۱منتشر شده باشد، در بخش‌های نمایش‌نامه‌های تألیفی چاپ‌شده، نمایش‌نامه‌های غیر اقتباسی،

نمایش‌نامه‌های اقتباسی، نمایش‌نامه‌های ترجمه‌شده‌ی چاپ‌شده، ناشر برگزیده‌ی ادبیات نمایشی معرفی می‌شوند.

  گفتنی است در این دوره نمایش‌نامه‌هایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که می‌بایستی چاپ اول آن‌ها مربوط به سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ باشد.

آیین پایانی این دوره از جایزه روز پنجم دی ماه، همزمان با سالروز تولد بهرام بیضایی و درگذشت اکبر رادی برپا می‌شود و برگزیدگان آن معرفی خواهند شد.

شماره تلفن ۸۸۸۰۸۷۵۷ – ۰۲۱ آماده پاسخگویی به پرسش‌های احتمالی است و  مسئول دبیرخانه و خانم پدیده جمال‌ها  با شماره تلفن همراه ۰۹۳۳۳۱۶۶۹۶۷ است.

روابط عمومی کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان خانه‌ی تئاتر ایران

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آخرین مهلت ارسال اثر به جایزه ادبیات نمایشی پایان مرداد است”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید