آخرین خبر

سریال «احضار» با کیفیت ۴k پخش می‌شود

به گزارش آوای ایرانیان سریال «احضار» از محصولات سیمافیلم که در سال ۱۴۰۰ به نویسندگی و کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید برای شبکه اول تولید شد، از امشب دوشنبه، ۳۰ مرداد ماه از شبکه فراتر روی آنتن می‌رود.

«احضار» یک ملودرام ماورایی است که ماجرای یک احضار روح را دنبال می‌کند.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: مائده و زهره دختر عمه و دختر دایی یکدیگر هستند. آن‌ها همراه با دو تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهراً از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت می‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای می‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا شود. با پیوستن محسن، خواستگار قبلی مائده به این جمع حوادثی رقم می خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون می‌کند.

در این مجموعه آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی، میلاد میرزایی، افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایی بازی کرده اند.

اولین قسمت سریال «احضار» امشب ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

این مجموعه ۲۷ قسمتی قرار است هر هفته در روزهای شنبه تا سه‌شنبه در ساعت ۲۱ با کیفیت ۴K-HDR از آنتن شبکه فراتر پخش شود.

تکرار این سریال روز بعد ساعت ۴:۳۰ بامداد و ۱۰:۳۰ صبح پخش می‌شود و همچنین بازپخش این مجموعه پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعات ۱۱ و ۱۶ است.

مجموعه «احضار» برای اولین بار ماه رمضان ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما پخش شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سریال «احضار» با کیفیت ۴k پخش می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید