آخرین خبر

رقم دستمزد آریا عظیمی‌نژاد شوخی است/ «مهمونی» به شبکه نسیم رسید؟

به گزارش آوای ایرانیان امیرعباس اشرف مدیر تامین برنامه و روابط عمومی شبکه نسیم درباره مجموعه «مجلس واقعه» که به تازگی تیزر آن هم منتشر شده و قرار است در شبکه نسیم روی آنتن برود به  گفت: «مجلس واقعه» یک نذر فرهنگی است که بدون صرف هزینه از بودجه صداوسیما و از طرف موقوفه فراش باشی برای احیای هنر تعزیه و فرهنگ عاشورایی تولید و ساخته می شود.

وی اضافه کرد: مجلس واقعه یک برنامه فاخر است و تاکنون در سیما برنامه ای نداشتیم که تعزیه را در قالب یک مجموعه برنامه به طور کامل از ابتدا تا انتها نمایش دهد و معمولا گزیده هایی از تعزیه در مستندها و برنامه ها پخش می شد. روایت مجالس تعزیه توسط آریا عظیمی نژاد ارائه شده و موسیقی های استفاده شده در آن همگی تولیدی اختصاصی برای این برنامه است.

اشرف با اشاره به دیگر جزئیات برنامه عنوان کرد: ماموریت این برنامه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، احیا و دوباره زنده کردن هنر تعزیه است که قدمت بالایی در هنر و فرهنگ کشور ما دارد.

مدیر تامین برنامه شبکه نسیم درباره برآوردهای این برنامه و گمانه زنی هایی که نسبت به دستمزدها مطرح شده بیان کرد: می توانم با قطعیت بگویم که برخی رقم هایی که بیان می شود کاملا شوخی است و عوامل این برنامه کاملا دلی در برنامه حضور یافتند و دستمزدها بسیار پایین تر از رقم های مطرح شده است. امیدوارم برنامه های مرتبط با اهل بیت (ع) دچار حاشیه سازی نشوند.

وی درباره اینکه چرا رقم بودجه برنامه ها و دستمزد چهره ها با شفافیت اعلام نمی شود، اظهار کرد: در سیما و در برنامه سازی ها آنچه که مرسوم بوده است عدد و رقم، قراردادی محرمانه بین تهیه کننده و سیماست.

اشرف عنوان کرد: این روند تا امروز به همین شکل بوده است؛ که هر برنامه ای رقم های مخصوص به خود را دارد که با تورم افزایش هم پیدا می کند و براساس برآورد مصوب خود، تولید شده و طبق اسناد و مدارک این برآورد و مبالغ آن نزد سازمان صداوسیما شفاف است.

مدیر تامین برنامه شبکه نسیم درباره برنامه «مهمونی» و بازگشت ایرج طهماسب نیز بیان کرد: سازمان در رویکرد تحولی که دارد از هنرمندانی که سرگرمی های مورد اقبال مخاطب را می سازند و در چارچوب سیاست های فرهنگی هستند، استقبال می‌کند به ویژه درِ شبکه نسیم با توجه به جایگاه نشاط و سرگرمی خود به روی این هنرمندان باز است.

کد خبر

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رقم دستمزد آریا عظیمی‌نژاد شوخی است/ «مهمونی» به شبکه نسیم رسید؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید