آخرین خبر

آمار فروش نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی ، سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر که به اجرای نمایش «بک تو بلک» به کارگردانی سجاد افشاریان اختصاص دارد از ۲۶ تا ۳۱ شهریور (با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) میزبان ۲۹ هزار و ۴۳ تماشاگر بوده و مجموع فروش این نمایش به ۴۶ میلیارد و ۷۹۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال رسیده است. قیمت بلیت این نمایش ۲۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده و در ۱۱ نوبت اجرایی که در هفته گذشته داشته با استقبال مخاطبان همراه بود.

نمایش «سوسمار» به کارگردانی رحمت امینی که در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است نیز از ۶ تا ۳۱ شهریور میزبان ۱۶۲۹ تماشاگر بوده و با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان به مبلغ ۱ میلیارد و ۶۰۷ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال رسیده است. قیمت بلیت این نمایش ۱۲۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

تالار سایه مجموعه تئاتر شهر که این روزها میزبان ۲ نمایش «گوریل غمگین» به کارگردانی مجید شکری و «آوینیون» به کارگردانی حسن معینی است، آمار تماشاگران خود را به شرح زیر اعلام کرده است.

نمایش «گوریل غمگین» از ۳ تا ۳۱ شهریور و در مجموع ۲۱ اجرا میزبان ۸۳۷ تماشاگر بوده و مجموع فروش این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان به ۵۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال رسیده است. قیمت بلیت این نمایش ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

نمایش «آوینیون» دیگر نمایش تالار سایه نیز که از ۳ شهریور اجرای خود را آغاز کرده طی ۲۰ اجرایی که تا ۳۱ شهریور داشته میزبان ۱۱۰۲ تماشاگر بوده است. برای این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، تخفیف‌دار و مهمان فروش ۹۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال در گیشه ثبت شده است. قیمت بلیت این نمایش ۱۱۰ هزار تومان است.

تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر از ۲۷ شهریور شاهد اجرای نمایش «پنهان» به کارگردانی کورش شاهونه است. این نمایش طی ۱۰ اجرایی که تا ۳۱ شهریور پشت‌سر گذاشته، میزبان ۹۲۲ تماشاگر بوده است. مجموع فروش این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها و مهمان ۱ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال اعلام شده است. قیمت بلیت این نمایش ۱۵۰ هزار تومان است.

کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر نیز که از روز ۲۶ شهریور به اجرای نمایش «تفنگ‌های کارار» به کارگردانی بهروز سروعلیشاهی اختصاص یافته طی ۶ اجرای این نمایش تا ۳۱ شهریور میزبان ۱۴۰ تماشاگر بوده است. جمع فروش این نمایش در گیشه (با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) مبلغ ۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام شده است.

تماشاخانه سنگلج، دیگر سالن اداره‌کل هنرهای نمایشی نیز طی هفته گذشته شاهد اجرای ۲ اثر نمایشی بود. نمایش «داش آکل به روایت نوچه کاکارستم» به کارگردانی حامد شیخی از ۲۹ تا ۳۱ شهریور میزبان ۴۰۰ تماشاگر بوده است. مجموع فروش این نمایش طی ۳ اجرایی که پشت سر گذاشته و با احتساب بلیت‌های نیم‌بها و مهمان، مبلغ ۵۷ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال اعلام شده است.

دیگر نمایش این تماشاخانه «کمین ژاله» به کارگردانی حامد مکملی است که از ۲۷ شهریور اجرای خود را آغاز کرده و طی ۵ اجرایی که تا ۳۱ شهریور انجام داده میزبان ۱۸۶ تماشاگر بوده است. فروش این نمایش نیز با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان مبلغ ۷۷ میلیون و ۷۶۰ هزار ریال اعلام شده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آمار فروش نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید