آخرین خبر

«قصه های جزیره» و «مامور انتقال» روی آنتن شبکه تماشا می‌روند

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، سریال خاطره انگیز «قصه های جزیره» از شب گذشته ۴ مهر ماه جایگزین سریال «ندای امید» در شبکه تماشا شد.

 

سریال «قصه‌های جزیره» ساخته کوین سالیوان محصول سال ۱۹۸۹ به زندگی خانواده کینگ در اوایل قرن بیستم می‌پردازد و داستان درباره دختری ثروتمند به نام سارا استنلی (با بازی سارا پلی) است که توسط پدرش به جزیره پرنس ادوارد و نزد خاله‌هایش (هتی و اُلیویا کینگ) فرستاده می‌شود تا در کنار خانواده مادر مرحومش زندگی کند.

 

سریال روی فعل و انفعالات پیرامون مواجهه سارا با خویشاوندان تازه‌یافته‌اش (الک، جنت، فلیسیتی و فلیکس کینگ) متمرکز شده و داستان‌هایی درباره خانواده کینگ را بازگو می‌کند.

 

سارا پلی، حماز امپروگنار، زاخاری بنت، جکی باروس و … از بازیگران مجموعه «قصه‌های جزیره» هستند. این سریال هرشب ساعت ۲۲ پخش و ساعات ۴، ۱۰، ۱۶ از شبکه تماشا بازپخش می شود.

 

همچنین سریال مهیج «مامور انتقال» جایگزین سریال «لوپن» شده است و مخاطبان می توانند هر شب ساعت ۲۳ و روز بعد ساعات ۵، ۱۱، ۱۷ تماشاگر آن باشند.

 

داستان سریال درباره یک مامور سابق نیروهای ویژه به نام فرانک مارتین است. او در نقش یک راننده حرفه‌ای، هر بار مامور جابجایی محموله‌های غیرقانونی مختلف برای مشتری‌های متفاوت می‌شود.

 

این سریال به کارگردانی استفان ویلیامز، براد تونر و اندی میکیتا است و بازیگرانی مانند کریس وانس، فرانکوز برلیند، آندرآ اُسوارت، دلفین کانه آک و چارلی هانبر در این مجموعه نقش آفرینی می‌کنند.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«قصه های جزیره» و «مامور انتقال» روی آنتن شبکه تماشا می‌روند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید