آخرین خبر

کمدین سیاه پوست آمریکایی روی آنتن شبکه افق

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مستند «دیک گریگوری بی همتا و منحصر به فرد» با گویندگی ۲۱ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. این مستند در گونه مستند زندگینامه و سیاسی محصول ۲۰۲۱ آمریکا قرار است از شبکه افق سیما پخش شود.

حسین سرآبادانی مدیر دوبله و آزاده اکبری، دانیال الیاسی، نگین سادات بنی عقیل، محمد بهاریان، کریم بیانی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، حسین بیگی، نفیسه زاجکانیها، لادن سلطان پناه، مسعود سلطانی، ابوالفضل شاه بهرامی، میلاد فتوحی، امیربهرام کاویانپور، ابوالقاسم محمدطاهر، ملیکا ملک نیا، مهرتاش اسفندیار، علی همت مومیوند، نازنین یاری و حسین سرآبادانی صداپیشه های این اثر هستند.

این مستند به مبارزه علیه تبعیض نژادی کمدین و نوازنده سیاه پوست، دیک گریگوری می‌پردازد؛ او در دهه ۱۹۶۰ در صف مقدم فعالیت‌های سیاسی بود و زمانی که به جنگ ویتنام و بی عدالتی نژادی اعتراض کرد چندین بار دستگیر شد.

فیلم درباره یکی از معروف‌ترین بازیگران و کمدین های سیاهپوست آمریکایی در دهه ۱۹۶۰ میلادی یعنی دوران اوج تنش های نژادی و اجتماعی در آمریکا است و از طریق بررسی زندگی و حرفه این شخص به ریشه‌های تبعیض نژادی در آمریکا پرداخته و در این میان به دیگر مسائل سیاسی و اجتماعی آن دوران آمریکا مانند جنگ ویتنام و … نیز می پردازد.

فیلم از جشنواره های بین المللی نامزد ۲ جایزه در زمینه بهترین کارگردانی و بهترین نویسندگی فیلم مستند شده است، این مستند قرار است پس از آماده‌سازی از شبکه‌ افق، برای مخاطبان پخش شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کمدین سیاه پوست آمریکایی روی آنتن شبکه افق”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید