آخرین خبر

انتصاب مدیر بخش بین‌الملل چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، مهدی حامد سقایان دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با صدور حکمی مژگان وکیلی را به عنوان مدیر بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره منصوب کرد.

 

در متن حکم دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر آمده است:

 

«سرکار خانم مژگان وکیلی/ با سلام و احترام

 

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند شما در عرصه فعالیت‌های روابط بین‌الملل و روابط بینافرهنگی به موجب این حکم به عنوان مدیر بخش بین‌الملل چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب می‌شوید.

 

برگزاری مطلوب جشنواره و همدلی، حفظ حرمت و کرامت هنرمندان شریف تئاتر ایران از نکات مورد انتظار است. امید است با استعانت از پروردگار متعال اهتمام لازم را برای برگزاری با شکوه این رویداد مهم هنری با تعامل با دیگر مدیران جشنواره به کار بندید.

 

موفقیت و سربلندی شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.»

 

مژگان وکیلی که از سال ۱۳۹۸ تاکنون عهده‌دار سمت مدیریت امور بین‌الملل اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است، دارای تحصیلات کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی از دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران مرکز) و کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه پیام نور تهران است.

 

وی که از سال ۱۳۷۵ همکاری خود را با واحد بین‌الملل اداره‌کل هنرهای نمایشی آغاز کرده، از سال ۱۳۸۱ تا سال ۱۳۸۳ در قالب کارشناس مسئول بررسی کتاب‌های بخش انگلیسی اداره کتاب معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و از سال ۱۳۸۳ تا سال ۱۳۹۸ به عنوان کارشناس ارشد جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، جشنواره تئاتر خیابانی، جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی فعالیت‌های مستمری را در عرصه‌های تخصصی انجام داده است.

 

عضویت در هیات انتخاب و بررسی آثار بخش بین‌الملل جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر از سال ۱۳۹۸ تاکنون از دیگر فعالیت‌هایی است که در پیشینه فعالیت‌های فرهنگی هنری مدیر بخش بین‌الملل چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ثبت شده است.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “انتصاب مدیر بخش بین‌الملل چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید