آخرین خبر

بزرگداشت داریوش مهرجویی در برنامه امشب «نقد سینما»

به گزاش آوای ایرانیان  به نقل از روابط عمومی برنامه، جدیدترین قسمت از «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری امشب جمعه ۲۸ مهر ماه از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

سی‌وهشتمین قسمت از این برنامه سینمایی به واسطه ضایعه تلخ درگذشت داریوش مهرجویی و همسرش که روز ۲۲ مهر به قتل رسیدند، قرار است به بزرگداشت این سینماگر فقید بپردازد. در این میز آرش خوشخو و محمدرضا مقدسیان مروری بر کارنامه این کارگردان پیشکسوت سینمای ایران دارند.

همچنین «میز نقد سینمای ایران» در این هفته به نقد و بررسی فیلم سینمایی «اخت‌الرضا» اختصاص دارد که محمد صابری روزنامه‌نگار سینمایی میزبان سیدمجتبی طباطبایی کارگردان اثر می‌شود. این اثر سینمایی که از ۱۹ مهر ماه اکران خود را آغاز کرده است، سفر بانوی کرامت حضرت معصومه (س) از مدینه به قم را روایت می‌کند.

امیررضا مافی میزبان برنامه نیز در میز گفتگوی ویژه با موضوع «تصویر فلسطین و اشغال در سینمای ایران» به گفتگو با علی عبدی تحلیلگر مسایل بین‌الملل می‌پردازد.

فصل چهارم برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، میزبانی امیررضا مافی و با مشارکت سازمان سینمایی سوره، هرهفته جمعه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بزرگداشت داریوش مهرجویی در برنامه امشب «نقد سینما»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید