آخرین خبر

گنجینه آثار هنرمندان پیشکسوت به نیاوران رسید/نمایش آثار دیده نشده

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط‌عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، دومین نمایشگاه بزرگ هنرهای تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت با حضور بیش از ۱۰۰ هنرمند پیشکسوت از تاریخ ۲۵ آبان تا ۴ آذر از سوی موسسه هنرمندان پیشکسوت و با همکاری فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ هنرمند پیشکسوت و درجه یک کشور بیش از ۲۵۰ اثر در حوزه هنرهای تجسمی، هنرهای سنتی و صنایع دستی را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

همچنین در این نمایشگاه آثار دیده نشده زنده‌یادان مهرزمان فخارمنفرد، جمشید سماواتیان، کامبیز درم‌بخش، هژبر ابراهیمی، مهین افشان‌پور، اسماعیل نظری و لئون کوهن به نمایش گذاشته می‌شود.

اولین دوره نمایشگاه هنرهای تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت در سال ۹۸ برگزار شد که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت درباره این نمایشگاه گفت: شاخص‌ترین هنرمندان پیشکسوت کشور گردهم آمدند تا یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای هنری کشور را رقم بزنند. هرکدام از این هنرمندان، وزنه‌ای مهم برای فرهنگ و هنر کشور هستند که اکثرشان تاکنون در نمایشگاه‌های گروهی شرکت نکرده‌اند اما از آنجا که موسسه را خانه دوم خود می‌دانند، با اشتیاق در این نمایشگاه به صورت گروهی شرکت و آثار ارزشمند خود را به نمایش در آورده‌اند.

وی همچنین اعلام کرد که بخشی از درآمد حاصل از فروش آثار برای امور خیریه و صرف کمک به کودکان بی سرپرست زلزله خوی خواهد شد.

مراسم افتتاح این نمایشگاه چهارشنبه ۲۴ آبان با حضور هنرمندان پیشکسوت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان از ۲۵ آبان لغایت ۴ آذر از ساعت ۱۰ تا ۲۰ می‌توانند از نمایشگاه بازدید کنند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گنجینه آثار هنرمندان پیشکسوت به نیاوران رسید/نمایش آثار دیده نشده”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید