آخرین خبر

برگزیده‌های فصل دوازدهم «چهارفصل تئاتر ایران» معرفی شدند

به گزارش آوای ایرانیان  ایوب آقاخانی طراح و مدیر پروژه «چهارفصل تئاتر ایران» و مدیر دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از انتخاب ۹ ایده از ۶ استان کشور در فصل دوازدهم از پروژه‌ی جامع ملی آموزش نمایشنامه‌نویسی به علاقه‌مندان خارج از پایتخت توسط اعضای هیات علمی این فصل خبر داد.

اعضای هیات علمی فصل دوازدهم پروژه‌ «چهار فصل تئاتر ایران» با عنوان «تئاتر و خرافات در فرهنگ عامه» متشکل از شهرام زرگر و رامتین شهبازی ایده‌های اولیه این افراد را شایسته‌ ورود به گام دوم یعنی نگارش نسخه‌ کامل اولیه دانستند:

علی مقتصدی، «جنزدگان» از اسلامشهر

عدالت فرزانه، «راز درخت مقدس» از اردبیل

عارف مهتاب، «رودررو» از اردبیل

رقیه ارشادی، «سرخور» از فارس

عقیل جماعتی، «خورشید و ماه» از بوشهر

عقیل جماعتی، «تبار خون» از بوشهر

رضا عیسی‌آبادی، «افساری برای ندانستن‌ها» از مرکزی

آرزو بهرامی، «اوجوبونوخ» از زنجان

هرمز لاوریان، «دوکو» از بوشهر

این برگزیدگان تا بیستم آذر فرصت تحویل نسخه‌ کامل شده‌ اولیه‌ ایده‌ خود را به دبیرخانه‌ دایمی پروژه یعنی دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ هنری از طریق آدرس الکترونیکی ۴fasl.drama@gmail.com دارند.

همچنین آقاخانی مدیر این پروژه از تصویب نهایی سه نمایشنامه فصل یازدهم پس از طی مراحل نگارش و بازنویسی و اصلاح به شرح زیر خبر داد.

هلن بهرامی، «مکاشفه‌ی شب یلدا» از البرز

حامد مهینی، «جوش شیرین» از بوشهر

فرهاد ارشاد، «به روایت مریم» از فارس

این نمایشنامه‌ها به روال دور نوین پروژه‌ «چهارفصل تئاتر ایران» جهت چاپ در مجموعه‌ «فصل سفید» که کتاب خروجی‌های پروژه‌ «چهارفصل تئاتر ایران» محسوب می‌شود توسط آن دفتر به نشر سوره‌ مهر برای چاپ معرفی شده‌اند.

لازم به ذکر است تاکنون ۴ جلد از مجموعه‌ «فصل سفید» به انتشار رسیده و بقیه در نوبت چاپ قرار دارند که به زودی به نشر و توزیع خواهند رسید.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برگزیده‌های فصل دوازدهم «چهارفصل تئاتر ایران» معرفی شدند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید