آخرین خبر

«مقاومت می‌کنیم» در مقابل سازمان ملل به تصویر درآمد

به گزارش آوای ایرانیان  همزمان با روز جهانی همسبتگی با مردم فلسطین (۲۹ نوامبر)، نمایشگاه پوستر و کارتون به همت موزه جهانی هنرهای دینی امام علی (ع)، سازمان دفاع از قربانیان خشونت و موسسه بین‌المللی گفت‌وگوهای فرهنگی در مقابل دفتر اروپایی سازمان ملل متحد (ژنو، سوییس) برگزار شد.

محسن سلیمانی دبیر رویداد «مقاومت می‌کنیم» و رییس موزه جهانی امام علی علیه السلام درباره این نمایشگاه گفت: منتخبی از ۱۸۰ اثر گرافیک و کارتون از ۲۸ کشور، مقارن با روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین، هم‌زمان در موزه جهانی امام علی علیه السلام و مقر سازمان ملل در ژنو برپاشده و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: این نمایشگاه هر ساله در تاریخ ۲۹ نوامبر روز بین‌المللی همبستگی با مردم فلسطین (International Day of Solidarity with the Palestinian People) برگزار می‌شود. نامگذاری این روز توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۱۹۷۷ به منظور نشان‌دادن توجه جهانی به مشکلات جامعه فلسطینی انجام شده‌ است. اما از آنجا که امسال مساله جنایات رژیم صهیونیستی با آغاز طوفان‌الاقصی در سطح گسترده‌ای در دنیا منعکس شده، برگزاری این نمایشگاه می‌توانست از سوی صهیونیست‌ها با مشکل مواجه شود لیکن با درایت مسئولان موزه جهانی امام علی (ع) این نمایشگاه منتخبی از آثار هنرمندان ایران و جهان، تصویری از مظلومیت غزه و سبعیت رژیم صهیونیستی را مقابل مقر سازمان ملل در معرض دید جهانیان قرار داد.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«مقاومت می‌کنیم» در مقابل سازمان ملل به تصویر درآمد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید