آخرین خبر

یک خواننده برای زاینده‌رود اصفهان می‌خواند

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از امور رسانه‌ای پروژه، تک‌آهنگ «رگ شهر» با صدای مسعود راستین به‌زودی منتشر می‌شود. این اثر در مراحل نهایی قرار دارد و به زودی در ایران و خارج از کشور منتشر می‌شود.

این خواننده افزود: این قطعه موسیقی با محوریت موضوع زاینده‌رود در استان اصفهان و با هدف همدلی مردم و مسئولان ساخته شد که آهنگسازی این اثر به عهده فرید حامدی و تولید آن توسط شرکت فرهنگی هنری بین‌المللی پیکادو انجام شده است. هدف ما از ساخت این اثر همراهی با مردم استان‌هایی است که به نوعی با موضوع خشکسالی و بی‌آبی زاینده‌رود مرتبط هستند.

وی تاکید کرد: این اثر با همکاری نوازنده‌های بین‌المللی از کشورهای ترکیه، مصر، کانادا، آمریکا، انگلستان و هند در مراحل نهایی قرار دارد.

راستین ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اصلی من پرداختن به موضوعات ملی و میهنی است که در کار قبلی نیز با عنوان «شهر من و تو» از شهدا و جنگ خواندم و این بار برای شهر خود و زاینده‌رود قلب تپنده مردم اصفهان اثری را به صورت بین‌المللی منتشر می‌کنم.

وی در پایان گفت: در تولید اثر «رگ شهر» مشاوران مهمی مانند محسن رنانی اقتصاد دان و رییس دانشگاه اقتصاد اصفهان، احمد کامرانی‌فر استاد دانشگاه تاریخ و عضو هیات علمی دانشگاه و محمد درویش ریاست کمیته محیط زیست در کرسی سلامت اجتماعی یونسکو همکاری کرده‌اند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “یک خواننده برای زاینده‌رود اصفهان می‌خواند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید