آخرین خبر

تیزر مستند «داستان بارانی» منتشر شد/ قصه یک سفر طولانی

به نقل از روابط عمومی پروژه، مستند «داستان بارانی» به نویسندگی و کارگردانی حسین نژادموسی و تهیه‌کنندگی مجتبی احسانی و هاشم مسعودی روز دوشنبه ۲۷ آذر ماه همزمان با اولین روز از هفدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» در پردیس سینمایی چارسو رونمایی می‌شود.

در آستانه رونمایی از این مستند که محصول مشترک حوزه هنری استان خراسان رضوی و مرکز مستند سوره است، تیزر و پوستر رسمی این اثر که ساخت و طراحی آن به ترتیب برعهده مجتبی احسانی و مرجان جلالی بوده است، منتشر شد.

این مستند که در بخش شهید آوینی جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» حضور دارد، دوشنبه ۲۷ آذر سانس ۱۵ تا ۱۷ در سالن پنج و چهارشنبه ۲۹ آذر سانس ۱۹:۳۰ تا ۲۱:۳۰ در سالن ۶ پردیس چارسو به نمایش درمی‌آید.

تیزر مستند «داستان بارانی» منتشر شد/ قصه یک سفر طولانی

«داستان بارانی» که پژوهش آن چهار ماه به طول انجامیده و تولید آن ۱۰ ماه زمان برده است، درباره مردی‌ است که زندگی‌اش را از راه صافکاری می‌گذراند اما مسایلی در گذشته او باعث شده است در شرایط روحی و جسمی حادی قرار بگیرد. وی تصمیم می‌گیرد قبل از مداوای خود براساس قول و قراری که با دوست قدیمی‌اش دارد، برای دیدن او به سفری هزار کیلومتری برود.

سایر عوامل این مستند عبارتند از فیلمبرداران: سعید هوشمند و علی‌محمد خانیکی، صدابردار: امیرحسین سوقندی، تدوینگر: مجتبی احسانی، اصلاح رنگ: یحیی محمدعلی، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست، طراحی و ترکیب صدا: سلمان ابوذر، مدیر تولید: علی‌اکبر حسن‌زاده، مجری طرح: شمسه فیلم و محصول حوزه هنری استان خراسان رضوی و مرکز مستند سوره.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تیزر مستند «داستان بارانی» منتشر شد/ قصه یک سفر طولانی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید