آخرین خبر

معرفی داوران جشنواره تئاتر منطقه‌ای شیراز (پارس)

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، همزمان با برگزاری اولین بخش از بیست‌ و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر با عنوان جشنواره منطقه‌ای شیراز (پارس) داوران ۲ بخش صحنه‌ای و خیابانی این رویداد هنری معرفی شدند.

محمد نجاری (مدرس دانشگاه، معاون نوآوری و توسعه فناوری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی)، اصغر خلیلی (نویسنده، طراح، کارگردان و مدرس دانشگاه‌) و ابوالفضل همراه (نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر) داوران بخش صحنه‌ای هستند.

همچنین، محمود فرهنگ (کارگردان تئاتر، مدیر کانون نمایش‌های دینی و دبیر جشنواره صاحبدلان)، شاهد پیوند (کارگردان و پژوهشگر تئاتر) و جلال‌الدین حدپور سراج (نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر) داوری بخش خیابانی جشنواره منطقه‌ای پارس را برعهده خواهند داشت.

گروه‌های نمایشی استان‌های هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، سمنان، خوزستان، یزد، قم و کرمان با اجرای ۱۹ نمایش صحنه‌ای و ۱۴ نمایش خیابانی از پنجم تا هشتم دی در جشنواره منطقه‌ای پارس که به میزبانی استان فارس در شهر شیراز برگزار می‌شود به رقابت می‌پردازند.

بیست‌ و هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر در ۴ منطقه، دی سال جاری به میزبانی استان‌های فارس، خراسان رضوی، سمنان و آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

منتخبان این رویداد هنری‌ به چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه پیدا خواهند کرد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “معرفی داوران جشنواره تئاتر منطقه‌ای شیراز (پارس)”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید