آخرین خبر

«آویختگی» به اکران رسید/ سختی کار در سینمای مستقل

به گزارش آوای یارانیان  به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، مراسم رونمایی فیلم سینمایی «آویختگی» توسط گروه سینمایی «هنروتجربه» شب گذشته دوشنبه ۴ دی ماه با حضور کارگردان، بازیگران و عوامل فیلم در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

مهدی رضایی کارگردان فیلم سینمایی «آویختگی» پیش از نمایش فیلم گفت: از خانواده‌ام و همسرم که علاوه بر ایفای نقش در این فیلم همیشه در کنار من هستند و همچنین از تمامی عوامل فیلم که تعدادی از آنها داخل سالن هستند سپاسگذارم که به من کمک کردند این فیلم مستقل را بسازیم. ما این فیلم را سه سال پیش ساختیم و پروسه اکران آن به دلیل یک سری مسایل که همیشه گریبان‌گیر سینمای مستقل است، خیلی طول کشید.

وی تاکید کرد: امیدوارم روزی برسد که سینمای مستقل شرایط استانداردتری داشته باشد تا مثلاً من در سن ۳۶ سالگی اولین فیلمم را نسازم؛ شاید خیلی زودتر باید این اتفاق می‌افتاد ولی به قدری موانع بر سر راهمان بود که با سختی زیاد توانستیم این فیلم را بسازیم. از مسئولان گروه سینمایی «هنروتجربه» تشکر می‌کنم که این امکان را برای ما فراهم کردند تا بتوانیم این فیلم را روی پرده سینما به نمایش بگذاریم.

فیلم سینمایی «آویختگی» به نویسندگی و کارگردانی مهدی رضایی و تهیه‌کنندگی عباس مرادیان از فردا چهارشنبه ششم دی ماه در سینماهای منتخب «هنروتجربه» روی پرده می‌رود.

داستان این فیلم عاشقانه اجتماعی درباره ترانه‌سرایی به نام امیر است که معتاد به مواد توهم‌زاست و یلدا که بازیگر تئاتر است. علی باقری در این فیلم نقش متفاوتی را ایفا کرده است.

برخی بازیگران این فیلم که عمدتاً از بازیگران جوان عرصه تئاتر هستند، عبارتند از محمد میرعلی، آتنا تندرو، نازی خاتمی، صبا صدیق‌زاده، کامران طاهری، میلاد کرباسی، آرتین الوریان، حامد کهن‌ترابی، سیدمحمد سعیدی و ندا کاوندی.

همچنین سبا میرحسنی، عماد زارعی، سینا رهبری، زرین نوروزی، حمیدرضا عیوضی، مهسا مویدستا، مهدی رضایی، حمیدرضا جواهری، نیما عابدی خیابان، مجید رمضان‌نسب، یاسمن رضازاده، امیر رفیعی، آنیتا یوسفی، آیلار یوسفی‌زاده، هانیه صفایی، ساره ارجمند، محمد افشار و روزبه سلمانی دیگر بازیگران «آویختگی» هستند.

فیلم‌های گروه سینمایی «هنروتجربه» هر روز در ۲ سانس ۱۶ و ۱۸ در سینماهای منتخب این گروه در تهران اکران می‌شود و روزهای چهارشنبه نیز در سینماهای منتخب «هنروتجربه» در شهرستان‌های سراسر کشور روی پرده می‌رود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سینماتیکت و سایت‌های بلیت‌فروشی مراجعه کنند.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«آویختگی» به اکران رسید/ سختی کار در سینمای مستقل”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید