آخرین خبر

سریال‌های نوروزی به صورت رسمی اعلام می‌شود/کدام گزینه‌ها جدی است؟

مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره گمانه‌زنی‌ها نسبت به سریال‌های نوروزی عنوان کرد: متأسفانه طی هفته‌های گذشته از سوی برخی خبرگزاری‌های معتبر درباره زمان پخش سریال‌ها و مجموعه‌های تلویزیون اخباری منتشر شده که از منابع موثقی نبوده است.

وی تصریح کرد: خبرگزاری‌ها برای اطلاع از اخبار مربوط به تلویزیون و پخش برنامه‌ها و سریال‌ها می‌بایست به درگاه‌های رسمی اطلاع‌رسانی سازمان همچون روابط عمومی معاونت سیما و خبرگزاری صدا و سیما مراجعه کنند و صرفاً شنیده‌ها درخصوص این‌گونه اخبار و زمان پخش را به عنوان منبع اطلاع‌رسانی درنظر نگیرند. به محض این‌که پخش یک برنامه و سریال قطعی شود، سیمافیلم طبق روال سابق اطلاع‌رسانی و اعلام رسمی می‌کند.

رئیس مرکز سیمافیلم تصریح کرد: این اخبار در حالی از سوی برخی خبرگزاری‌ها منتشر شده که هنوز جدول پخش فیلم و سریال‌های نوروزی تلویزیون قطعی نشده است و انتشار این‌گونه اخبار باعث سردرگمی مخاطبان و بینندگان تلویزیون خواهد شد.

به گفته نقویان تشریح برنامه‌های نوروز، طبق روال هر ساله در نشست خبری آخر سال معاون سیما با خبرنگاران صورت می‌گیرد.

سریال‌های «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی، «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی، «آقای قاضی ۲» به کارگردانی سجاد مهرگان، «فراری» به کارگردانی امیر داسارگر، «بدل» به کارگردانی علی مسعودی، «زیرخاکی ۴» به کارگردانی جلیل سامان و «مهیار عیار» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی به عنوان گزینه‌های پخش در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سریال‌های نوروزی به صورت رسمی اعلام می‌شود/کدام گزینه‌ها جدی است؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید