آخرین خبر

اعلام جزییات مراسم رونمایی از دانشنامه هنر عاشیقلار

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط‌عمومی آیین رونمایی از دانشنامه شش جلدی هنر عاشیقلار، جزییات مراسم رونمایی از دانشنامه هنرعاشیقلار در فرهنگسرای بهمن اعلام شد.

این مجموعه شش جلدی نوشته علی پولاد نویسنده و پژوهشگر برجسته کشورمان امروز پنجشنبه ۷ دی از ساعت ۱۷ در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

اجرا و هنرنمایی عاشیق‌های نواحی ایران در گروه‌هایی به سرپرستی چنگیز مهدی پور، مسعود نامداری، فرمان فرضی، محراب باسوری، رحیم عطا، آیدین مهدی پور، علی جمالی، ستار خدایی، علی قلی‌زاده، عاشیق شهبازی از استان‌های آذربایجان شرقی، فارس، چهارمحال و بختیاری، گلستان، همدان، زنجان، آذربایجان غربی، تهران از بخش‌های اصلی این مراسم است.

اهدای لباس ویژه عاشیقی به نمایندگان برجسته این هنر، تقدیر از عاشیق‌های پیشکسوت کشورمان با اهدای تندیس ویژه، رونمایی از مجسمه عاشیق، معرفی و نمایش ویدیوکلیپ‌هایی درباره هنر عاشیقی، تاریخچه و ادبیات آن و رونمایی و توضیح درباره اهداف نگارش دانشنامه‌ شش جلدی هنر عاشیقلار با سخنرانی علی پولاد از دیگر بخش‌های این مراسم است.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و جمعی از هنرمندان و اهالی موسیقی در این مراسم حضور خواهند داشت.

شرکت در مراسم رونمایی از دانشنامه هنر عاشیقلار برای عموم علاقه‌مندان‌ آزاد و رایگان است

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اعلام جزییات مراسم رونمایی از دانشنامه هنر عاشیقلار”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید