آخرین خبر

ملیکا شریفی‌نیا مجری «کودک شو» شد/ ضبط و تصویربرداری به زودی

ملیکا شریفی‌نیا بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی، تئاتر و سینما است که در جدیدترین حضور خود در عرصه هنرهای تصویری اجرای مسابقه «کودک شو» را بر عهده دارد.

ملیکا شریفی‌نیا فعالیت حرفه‌ای در حوزه کودک را از سال ۱۳۸۶ با گذراندن دوره‌های تخصصی و آموزشی تربیت مربی، شناخت هنر کودک، عروسک‌سازی کودک، انیمیشن و مبانی رنگ در مجموعه باران آغاز کرد.

شریفی‌نیا در حوزه‌های مختلفی در زمینه کودک کار کرده است که از جمله آن‌ها تصویرگری کتاب‌های کودک است و تصویرگری کتاب «دیشب خدا را عاشق کردم» در سال ۸۲ از جمله تجربه های او محسوب می‌شود.

از جمله فعالیت‌های شریفی‌نیا در حوزه مجموعه های تلویزیونی مرتبط با کودک و نوجوان نیز می توان به «محله گل و بلبل» و «بالش‌ها» اشاره کرد.

حسین ربانی‌غریبی تهیه‌کننده این فصل از برنامه است و رضا مهرانفر که در فصل‌های اولیه برنامه جزو هسته اصلی برنامه بوده است در فصل جدید کارگردانی برنامه را بر عهده دارد.

در فصل پیش رو، بازی‌ها و آیتم‌های جدیدی برای برنامه طراحی و تولیدشده که نیاز به دکورهای جدید داشت، در حال حاضر مراحل ساخت این دکورها رو به پایان است و به زودی در لوکیشن جدید به سرانجام می‌رسد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ملیکا شریفی‌نیا مجری «کودک شو» شد/ ضبط و تصویربرداری به زودی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید