آخرین خبر

«ماجرای تابا و جنگل تاریک» منتشر شد

به گزارش آوای ایرانیان کتاب «ماجرای تابا و جنگل تاریک» نوشته ساجده کارخانه‌ای به تازگی با تصویرگری کوثر رضایی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نویسنده کتاب موردنظر در معرفی اثر خود می‌گوید مقام معظم رهبری خطاب به جوانان می‌فرمایند: «هر کدام از شما مثل یک نوری، پیرامون خودتان را روشن کنید…» این نور، به خوبی در کتاب «ماجرای تابا و جنگل تاریک» برای نوجوان ما به روش داستانی بیان شده است.

کتاب «ماجرای تابا و جنگل تاریک» از وقتی شروع می‌شود که چشم یک‌کرم شب‌تاب کوچک به‌نام تابا به ماه می‌افتد و از نور کوچک خودش ناامید می‌شود. فکر می‌کند از این‌نور کوچک کاری ساخته نیست. اما در داستان اتفاقاتی می‌افتد که تابا هم می‌فهمد یک نور کوچک شاید کم باشد اما وقتی کنار یک عالمه شب تاب دیگر باشد، می‌تواند کارهای بزرگی کند.

مولف کتاب پیش‌رو تلاش کرده در طول داستان مفهوم خودباوری و همکاری را برای نوجوان پررنگ کند و نشان دهد هرکس هرجا که هست می‌تواند مفید واقع شود.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«شب سپری شد و صبح فرا رسید. خورشید آرام آرام در آسمان بالا آمد. تابا با خوشحالی به خورشید نگاه کرد. خورشید به تابا لبخند زد و با نور گرمش او را در آغوش گرفت. لبخند رضایت خورشید برای تابا دلنشین ترین لبخند دنیا بود.»

این‌کتاب با ۲۴ صفحه و قیمت ۴۰ هزار تومان عرضه شده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«ماجرای تابا و جنگل تاریک» منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید