آخرین خبر

انتشار پیام دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در متن پیامی که به مناسبت برگزاری این رویداد هنر منتشر شد برای همه هنرمندان و تماشاگران نمایش‌های جشنواره لبخندی سرچشمه گرفته از معرفت و دانایی که تجلی ارزش‌های انسانی و اخلاقی باشد را آرزو کرد.

در متن پیام دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر آمده است:

«بنام خداوند یاریگر مهربان.

مقدم همه هنرمندان و مهمانان گران‌قدر را به چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گرامی می‌دارم. امسال همگی با شعارِ «امید، نشاط و همدلی» گردِهم آمده‌ایم.

تئاتر هنری سرشار از مفاهیم انسانی و هنری است. پیونددهنده قلب‌ها. تئاتر امیدبخش است و امیدآفرین. بر صحنه تئاتر در ورای همه تاریکی‌ها، رنج‌ها، خستگی‌ها و تنهایی‌ها؛ نوری هویداست، نوری از جنس امید که شور و سرخوشی ببار می‌آورد. امیدی که بیهوده نیست تا به قول «ایبسن»، سرطانِ روح شود. امیدی شفابخش و التیام دهنده. امیدوارم همۀ هنرمندان و تماشاگرانِ این جشنواره، دوشادوشِ یکدیگر، لحظاتِ زیبایی از یکدلی و همنوایی را رقم بزنند، در صحنه‌های تئاتر، در خیابان.

آرزو دارم تماشایِ نمایش‌ها در این جشنواره، دقایقی یا ساعاتی و یا حتی روزهای زیادی؛ لبخندی زیبا بر چهره مخاطبان بنشاند؛ لبخندی سرچشمه گرفته از معرفت و دانایی که تجلی ارزش‌های انسانی و اخلاقی باشد.

و من‌الله التوفیق.»

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از چهارشنبه ۲۷ دی‌ با اجرا و اکران نمایش‌های بخش رادیوتئاتر و تئاتر تلویزیونی کار خود را آغاز می‌کند.

آیین افتتاحیه جشنواره ساعت ۱۸:۳۰ روز یک‌شنبه اول بهمن‌ در تالار ناظرزاده کرمانی برگزار خواهد شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “انتشار پیام دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید