آخرین خبر

آخرین فیلم شهاب حسینی وارد «نقد سینما» می‌شود

به گزارش  آوای ایرانیان به نقل از روابط‌عمومی پروژه، قسمت شصت و چهارم برنامه «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری و میزبانی امیررضا مافی امشب ۱۰ اسفند با موضوع نقد و بررسی «مقیمان ناکجا» و «داستان آمریکایی» و همچنین مساله «مدیریت اکران» روانه آنتن شبکه چهار سیما می‌شود.

بدین ترتیب در «میز سینمای ایران» مینو خانی و علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده از منتقدان سینما درباره فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» گفت‌وگو می‌کنند. اکران آنلاین این اثر به نویسندگی و کارگردانی شهاب حسینی که درونمایه معنوی دارد و به فلسفه زندگی و مرگ می‌پردازد، از ۲ اسفند آغاز شده است.

در بخش دوم محمدرضا مقدسیان و آرش خوشخو به فیلم سینمایی «داستان آمریکایی» می‌پردازند. این فیلم کمدی-درام محصول ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی کورد جفرسون، روایت‌گر داستان‌نویس و پروفسور سیاه‌پوست سرخورده‌ای است که در اقدامی هجوآمیز، کتابی بر اساس کلیشه‌های عجیب و رایج «سیاه» می‌نویسد تا بلکه شانسی برای انتشار و کسب شهرت و تحسین داشته باشد.

میز گفت‌وگوی ویژه به میزبانی امیررضا مافی به موضوع «مدیریت اکران» با حضور مجتبی بهزادیان مدیر امور پخش و اکران موسسه بهمن‌سبز اختصاص دارد.

فصل چهارم برنامه تلویزیونی «نقد سینما» که با مشارکت سازمان سینمایی سوره تهیه و تولید می‌شود، هر هفته پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آخرین فیلم شهاب حسینی وارد «نقد سینما» می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید