آخرین خبر

مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر کودک تمدید نمی‌شود

مهلت ارسال آثار به بخش‌های نمایش کودک ، نوجوان ، خردسال و خیابانی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان تمدید نمی‌شود.

مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر کودک تمدید نمی‌شود

به گزارش آوای ایرانیان،دبیرخانه این جشنواره اعلام کرد با توجه به نزدیک شدن به مهلت پایانی ارسال آثار به برخی از بخش‌های بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، زمان اعلام شده برای دریافت آثار تمدید نمی‌شود.

بر این اساس، آخرین مهلت ارسال آثار به بخش نمایش‌های خیابانی و خردسال، ۳۱ شهریور ماه و کودک و نوجوان ۲ مهر ماه است.

متقاضیان برای حضور در این بخش‌ها می‌بایست فرم تقاضای حضور ، چهار نسخه دی وی دی حاوی فایل تصویری اجرای نمایش به همراه سایر مدارک ذکر شده درفراخوان را به دبیرخانه ارسال کنند.

نشانی دبیرخانه برای ارسال آثار همدان، بولوار بعثت، جنب پارک مردم، مجتمع فرهنگی سینمایی شهیدآوینی، دبیرخانه  جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان به کد پستی: ۶۵۱۶۹۳۳۶۳۴ و شماره تماس: ۰۸۱۳۲۵۱۲۱۱۸ است. بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مجید قناد با شعار «کودک، طبیعت، تئاتر» از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۸ در همدان برگزار می‌شود.

*برنامه‌های خانه نمایش مهرگان معرفی شدند

با توجه به آغاز ماه مهر نمایش‌های پیش رو در خانه نمایش مهرگان این گونه است:

*نمایش اثر پرتوهای گاما بر گلهای همیشه بهار: به نویسندگی پل زیندل ، ترجمه شهرام زرگر ، دراماتورژی محمد رحمانیان و کارگردانی مهتاب نصیر پور از بیست و هفتم شهریور تا پانزدهم مهرساعت بیست و یک در سالن شماره یک مهرگان به اجرا در خواهد آمد.

آزمایشگاه متروک به نویسندگی و کارگردانی منصور صلواتی از سوم تا بیست و دوم مهر ساعت نوزده و سی در سالن شماره دو خانه نمایش مهرگان به روی صحنه می‌رود. نمایش موسیقی مجلسی: نمایش موسیقی مجلسی نوشته آرتور کوپیت ؛ ترجمه عاطفه پاکبازنیا به کارگردانی مهدی علی نژاد و طاها محمدی، به تهیه کنندگی حامد پور اسفندیاری  از دهم الی بیست و هفتم مهر ساعت بیست و یک در سالن شماره دو خانه نمایش مهرگان به اجرا در خواهد آمد.

*لاموزیکای تهرانی تمدید شد

«لاموزیکا سوم» جدیدترین اثر نمایشی جلال تهرانی برای بار سوم تمدید شد. اجرای این اثر از دهم مرداد در سالن مکتب‌ تهران آغاز شد و پس از دو بار تمدید، به خواست علاقمندان برای سومین بار تمدید شده است.

لاموزیکا سوم، بازنگری جلال تهرانی در «لاموزیکا» مارگریت دوراس است. تارا یونس‌تبار و امیر کرمی، بازیگران این اجرا، از فارغ‌التحصیلان دوره‌های بازیگری جلال تهرانی در مکتب‌ تهران هستند.

لاموزیکا سوم هر شب (به‌جز شنبه‌ها) ساعت ۲۰:۳۰  در سالن مکتب‌تهران روی صحنه می‌رود. امکان تهیه‌ی اینترنتی بلیط از طریق سایت تیوال فراهم است.

*«تا باران چند پاییز مانده» به صحنه می‌رود

نمایش «تا باران چند پاییز مانده» به نویسندگی عرفان پورمحمدی و کارگردانی آرمان شهبازی، از میانه مهرماه در تماشاخانه نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود. آرمان شهبازی پیش از این دو فیلم کوتاه «ممد» و «سکوت فریاد» را در مقام کارگردان تولید کرده و این نمایش اولین تجربه او در عرصه تئاتر به شمار می‌آید.

«تا باران چند پاییز مانده» به صورت کمدی اجتماعی روایت شده و بازیگرانی همچون شکوفه حیدریان، فرانک جلیلی، محمد نوروزی، زهرا اسدی، محمد توانگر، بابک قویدل در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «تن خسته زدم به دریا ، شناگر بودم ولی این موج‌های لعنتی غرقم کرد… .»

اطلاعات تکمیلی این اثر شامل زمان دقیق اجرا و طراحان و عوامل اجرایی به زودی اعلام می‌شود.

*سهیل مستجابیان با بداهه همراه شد

نمایش «بداهه» به کارگردانی آروند دشت آرای که پیشتر قرار بود خرداد ماه به روی‌صحنه برود، اواسط مهراه با بازیگران جدید اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

پیشتر اعلام شده بود که علی شادمان بازیگر این نمایش است. اکنون سهیل مستجابیان نیز به جمع بازیگران بداهه پیوسته است.وی یکی از چهره‌های محبوب فضای مجازی است و سابقه‌ی بازی در نمایش‌های بسیاری را در تهران و شیراز دارد.

نمایش «بداهه» مهرسال جاری در سالن شهرزاد با تهیه‌کنندگی محمد قدس و پوپک کم‌گویان اجرا می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر کودک تمدید نمی‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید