آخرین خبر

اعلام خبر انتشار یک آلبوم موسیقی پاپ در اخبار شبانگاهی تلویزیون!

خبرگزاری آوای ایرانیان: شامگاه چهارشنبه سوم تیرماه اتفاق کم سابقه ای در یکی از بخش های خبری تلویزیون رخ داد. اخبار شبانگاهی ساعت ۲۲ شبکه سوم سیما خبر انتشار یک آلبوم موسیقی پاپ را اعلام کرد که همین موضوع بازتاب های گوناگونی را به دنبال داشت. این بخش خبری با زیرنویس «مجسمه یراحی آمد»، خبر انتشار آلبوم «مثل مجسمه» با صدای «مهدی یراحی» را اعلام کرد. از صبح امروز هم ویدئوی این خبر در فضای مجازی مورد بررسی مخاطبان قرار گرفته اما نگاه ها نسبت به این موضوع بیشتر با تعجب همراه بوده است.

زیرا قطعات موسیقی پاپ از تلویزیون شنیده می شود اما فقط در برخی ایام خاص نظیر اعیاد مذهبی و نوروز، می توان چهره خوانندگان پاپ را در تلویزیون دید. از سوی دیگر معمولا در هیچ کدام از برنامه های سیما هیچگونه پوشش خبری درباره اتفاقات و حواشی خواننده های پاپ صورت نمی گیرد و تیزرهای آثار این حوزه هم پخش نمی شود.

حال باید این اتفاق آیا می تواند فتح بابی برای نگاه مهربان تر سیما نسبت به موسیقی پاپ و فعالانش باشد؟ فعالانی که همیشه از فقدان یک رسانه تصویری برای ارائه آثار خود گلایه دارند و گلایه بزرگتر آنها هم از بی مهری های سیما در مقوله های مختلف نظیر پخش قطعات، ویدئو و نشان ندادن ساز و… است.
منبع: موسیقی ما

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اعلام خبر انتشار یک آلبوم موسیقی پاپ در اخبار شبانگاهی تلویزیون!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید