آخرین خبر

رضا یزدانی: من بهترین اجرا کننده آثار فرهاد مهراد در ایرانم/ ای کاش “رضا موتوری” را بازخوانی می‌کردم

خبرگزاری آوای ایرانیان: رضا یزدانی در نشست “کنسرت آثار مسعود کیمیایی” گفت: چه اشکالی دارد اگر خواننده ای در قید حیات نیست، بار دیگر کارهای او را بازسازی کنیم، موسیقی سریال “تعبیر یک رویاست” یک اتفاق بزرگی برای صدا و سیماست

به گزارش آوای ایرانیان، رضا یزدانی خواننده این کنسرت هم با ابراز خرسندی از حضورش در این اجرا گفت: سال‌های زیادی است که با کارگردان های زیادی کار می کنم ولی قطعا حضور در فیلم های مسعود کیمیایی با فاصله زیادی از سایر هنرمندان برای من دارای جذابیت فراوانی بوده که امیدوارم تا سال‌ها حضورشان در سر سینما مستمر باشد.

او به دوباره خوانی «رییس»، «حکم» و «متروپل»، اشاره و بیان کرد:حضور بهزاد عبدی در این کنسرت به عنوان رهبر ارکستر اتفاق بسیار خوبی است. او درک درستی از مقوله ارکستر دارد که نمونه اش موسیقی سریال «تعبیر یک رویاست» که به اعتقاد من اتفاق بزرگی برای صدا و سیماست و من هم خیلی خوشحال هستم که به عنوان خواننده در آن حضور دارم. من در این کنسرت قرار است سه کار «رییس»، «حکم» و «متروپل» را بخوانم که امیدوارم این کنسرت مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

یزدانی همچنین خود را بهترین خواننده برای اجرای دوباره آثار فرهاد مهراد دانست و افزود: چه اشکالی دارد اگر خواننده ای در قید حیات نیست، بار دیگر کارهای او را بازسازی کنیم؟ به اعتقاد من اگر درگیر این دعواها نبودیم اتفاقات بهتری می افتاد. بدون شک من بهترین خواننده در ایران هستم که می توانم کارهای فرهاد را بازسازی کنم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رضا یزدانی: من بهترین اجرا کننده آثار فرهاد مهراد در ایرانم/ ای کاش “رضا موتوری” را بازخوانی می‌کردم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید